| Sendt: 29 December 2009 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Folks... Er lidt ny ud i denne branche, og kunne derfor godt tænke mig lidt kvalificeret nørderi-hjælp:-). Ved iøvrigt ikke helt præcist hvor i forummet denne skulle postes, men giver den et forsøg her.
Der er endelig blevet råd til at semi godt anlæg i studieøkonomien, og leder derfor med lys og lygte, men det er lidt en jungle når man starter fra bunden. Jeg mangler et sæt gode højtalere (helst gulv) og en forstærker (evt. inklusiv tuner) og en tuner. Musikken der høres er primært akk. folk jazz stuff og lidt pop/rock indimellem, så ikke de store bastunge ting. Har haft kigget på Dali Lektor 6 højtalerne for at starte et sted, men ved ikke om det kan gøres bedre og billigere. Prisen for det hele samlet skal ligge et sted mellem 6000-10.000. Ved godt det er en stor spændvidde i prisen, men hvis det lækreste lige koster et par tusind mere kan det vel altid findes:-).
Er der nogen der har nogle bud? Er iøvrigt blevet advaret med brugte anlæg da man aldrig ved hvad de har været udsat for og jeg ikke er i stand til at vurdere dette.
Håber på masser af hjælp og godt nytår til alle
Simon
|