Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 16:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: www.pladespilleren.dk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Vil helt skamløst informere om min nye hjemmeside - indtil videre meget foreløbig og primitiv, men der kommer snarest flere ting. Alt er helt gratis - ingen kommercielle bagtanker!

www.pladespilleren.dk

Der kommer tests og omtale som ellers skulle have været i High Fidelity. Der ligger allerede nu 2 nye artikler/tests.

Senere forventer jeg en blog samt nogle af de tests der tidligere har været offentliggjort i HF.

Alle former for kritik er velkomne!

Hvis nogen har lyst til at bidrage med materiale lægger jeg det gerne ud.



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3852
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

ser da fint ud -  mht at genoptrykke de gamle tests fra High Fidelity -  bør di/i lige afklare eventuelle rettighedsproblemer for jeres egen skyld.   Selv om bladet er "gået ind" kan der stadig være problemer -  forlaget der er udgiver er jo ikke lukket

__________________
-Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Til top Vis jan_stevns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan_stevns Besøg jan_stevns's Websted
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:47 | IP-adresse registreret  

Hej Jan_stevns,

Er fuldt ud klar over det med copyright. Det skal lige afklares. Indtil videre er der færdige artikler som aldrig kom i bladet.

Eventuelt vi jeg omskrive/redigre nogle af mine gamle test til kortere versioner, så de adskiller sig fra dem der var i bladet.

 



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

Hej Jan :-)

Rigtig godt initiativ :-)

Noget jeg savnede en del inden jeg lærte lidt om at sætte en grommofon op, var nogle videoer som guidelines. Er det noget du overvejer på din side?
Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6
 
Jan Eskildsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2009
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 700
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:59 | IP-adresse registreret  

Fin ide. I øvrigt er det dig, der har copyright på dine artikler, så medmindre du har skrevet under på, at det er bladets
ejendom, har du også råderet over dem. Men det vil naturligvis være halsløs gerning at lægge gamle og uredigerede
artikler op.
God arbejdslyst.


__________________
"There's no substitute for experience".
Til top Vis Jan Eskildsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Eskildsen Besøg Jan Eskildsen's Websted
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 01:32 | IP-adresse registreret  

Godt initiativ Jan . Jeg vil helt klart være "stamlæser"
Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 01:52 | IP-adresse registreret  

Fint at se den er komet op at køre. Dere er nok mange der ser frem til at den kommer godt i vej og glæder sig til at finde stedse flere informationer på den.

__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Helt vildt fedt! Jeg har godt nok haft ufattelig meget glæde af din "pladespiller gennemgang" dengang jeg lige startet. Og har
stadig ind i mellem når jeg glemmer et eller andet.

Hvad tænker du der skal være under "gør det selv" Vejledninger til pladespillerbyggeri osv?

__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
Gorm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

GM Sound

Bruger siden: 20 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1410
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Godt initiativ, jeg håber du bliver ved med at have lyst og tid til at opdatere med nye og gamle test og guidelines.  

Helt sikkeret en læsning værd.

Til top Vis Gorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gorm Besøg Gorm's Websted
 
madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 566
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Alletiders det ser rigtig godt ud, fint med letlæselige tekster (store), det bliver spændende at følge, go vind fremover

VH. Madsen



__________________
Nyd musikken, glæd dig over teknikken
Til top Vis madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madsen
 
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Herligt initiativ - selvom jeg ikke ejer en pladespiller (endnu).
Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
Muttly
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 183
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Vældigt godt initiativ .

 

 



__________________
Proac response3,5. Accuphase P360, Primare P 30. Audia Flight cd two+ PS auido Digital Link III DAC. Sota Sapphire mk II+sme 3009r imp+aoc9+ Dino Riaa.Harmonic Tech. Thruth Link. VDH 501 SB 3 AA DDE2.
Til top Vis Muttly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muttly
 
jenssmed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 295
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Ærgeligt med High Fidelity, og derfor Dobbelt godt at du forsætter noget af det arbejde du fik trykt i bladet, helt klart noget af det der i bladets sidste år var det mest spændende at læse.

Godt nytår

Smeden



__________________
Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
Til top Vis jenssmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jenssmed
 
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

jenssmed skrev:

Ærgeligt med High Fidelity, og derfor bobbelt (Hm, for meget Champagne nytårsaften?) godt at du forsætter noget af det arbejde du fik trykt i bladet, helt klart noget af det der i bladets sidste år var det mest spændende at læse.

Godt nytår

Smeden

Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
jenssmed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 295
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Batman skrev:
jenssmed skrev:

Ærgeligt med High Fidelity, og derfor bobbelt (Hm, for meget Champagne nytårsaften?) godt at du forsætter noget af det arbejde du fik trykt i bladet, helt klart noget af det der i bladets sidste år var det mest spændende at læse.

Godt nytår

Smeden

Hmm, whisky tror jeg, men er ved at være kommet over det, så det bliver rettet



__________________
Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
Til top Vis jenssmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jenssmed
 
ulrikmm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1100
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

@Janils: en glimrende hjemmeside. din beskrivelse af lyden af forskellige forkerte (og den rigtige) VTA har jeg virkelig haft stor
gavn af. Takker
Til top Vis ulrikmm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ulrikmm
 
polmann
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Kanon, så er der måske mulighed for at jeg også kan komme i gang med det

__________________
Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
Til top Vis polmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af polmann
 
mugge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 350
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Jeg vil også gerne takke Jan Nielsen for initiativet. Den nye side er bogmærket.
Til top Vis mugge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mugge
 
fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2440
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Perfekt og yderst brugbart initiativ!

Tilmed skrevet i et sprog og med en tilpas pædagogisk indfaldsvinkel, hvor man kan være med - uden at det bliver udvandet i laveste fællesnævnerBig smile.

Vh

Freddy

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

janils skrev:
www.pladespilleren.dk

Den er føjet til favoritter. Mange tak for fin info mv. for en vinyl-newbie som mig.
Jeg kan se at du har haft lavet en plint til en Technics SP10mkII. Har du nogle tegninger på den som du kan lægge ud på siden?

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes