Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 295
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har for nyligt bygget en amp10 fra 41hz og i den tid har jeg kørt med mine store standerhøjttalere ved pc'en med den men jeg kunne egentlig godt tænke mig et par mindre højttalere ved pc'en da de fylder rigtig meget ved siden af bordet og jeg kan virkelig mærke at de absolut ikke har den plads de fortjener ved pc'en derfor søger jeg nogle enheder til nogle små højttalere som jeg enten kan stille på skrivebordet eller hænge på væggen. jeg havde regnet med at lave en sub af sådan en enhed her: tryk her og så smide det i et kabinet med min jamo subforstærker jeg vil også gerne have nogle design ideer og helst til noget der kan hænges på væggen da min skærm allerede hænger på væggen. jeg havde selv tænkt på noget rimeligt fladt lukket kabinet med terminaler i bunden så de kan komme til at hænge helt fladt op ad væggen. de skal jo selvfølgelig spille sammen med min diy forstærker og en hjemmelavet forforstærker og så et reckhorn f1. budget ved jeg ikke helt det kommer an på så meget men kan nok godt hive 2000 frem af lommerne hvis det går helt galt det behøver jo heller ik være super duper hifi lyd da det bare er ved pc'en
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
hmm jeg synes de ser lidt for store ud havde tænkt i omegnen af en 4 tommers mellemtone og så en diskant af en slags synes at det må kunne gøres lidt mindre og lidt billigere end de der audio engine
Sendt: 03 Januar 2010 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
se de ser straks bedre ud de har jo en størrelse jeg kan bruge hvertfald de er hvertfald med i overvejelserne men kunne godt tænke mig nogle forslag til enheder til en "flad" højttaler til at hænge på væggen
Sendt: 07 Januar 2010 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
jeg takker for forslagene men tror nu at det bliver med de der hi-vi enheder inde fra den der zaph side da de er super billige og efter ham zaph gutten skulle de jo være ret gode
Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 747
Sendt: 07 Januar 2010 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
febbe skrev:
jeg takker for forslagene men tror nu at det bliver med de der hi-vi enheder inde fra den der zaph side da de er super billige og efter ham zaph gutten skulle de jo være ret gode
ja, med en pris på 100 kr/stk vælter budgettet næppe.
har selv overvejet dem i kombination med hi-vi bassen (2.1 setup).
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum