| Forfatter |
|
AndreasMJ Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Jeg er så heldig at have to Cerwin-vega xls-12 højtalere. (det skal lige siges at jeg ikke er særlig klog på hifi men dog heller ikke helt tabt bag en vogn). Jeg står og skal købe mig en ny surroung reciever og har 4000 til rådighed. Jeg har været inde og kigge på forskellige modeller og kan ikke rigtig blive enig med mig selv hvad det skal være for en. Det er her i, kloge, hifi individer kommer ind i billedet
Modellerne jeg har set på er :
Onkyo TX-SR607
NAD T737
Denon avr-1910
Yamaha rx-v756
Som sagt så skal de kunne trække mine to cerwin vega højtalere så godt som muligt. Skal ind i hifiklubben i morgen og høre ligdt på NAD'en og Denon'en. Vil samtid høre om nogle af jer har nogle erfaringer med nogle af disse recievere eller om der er et alternativ til disse som jeg simpelthen har overset.
Håber i kan hjælpe mig i reciever-jagten 
|
| Til top |
|
| |
martec06 Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2009 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 07 Januar 2010 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ville snuppe en denon 1910... onko607 har ikke pre out:(
|
| Til top |
|
| |
GoodEnergy Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 18 Januar 2010 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej AndreasMJ
Hvad endte du med at vælge? :) /Thomas
|
| Til top |
|
| |
dali1288 Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 18 Januar 2010 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville ta´ Onkyo´en
|
| Til top |
|
| |
AndreasMJ Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2010 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg valgte desværre ikke noget.. jeg var så letsindig at bruge pengene på en sommerferie til mig og min kæreste :O hehe Men jeg har lyttet til dem alle og jeg foretrækker Denon avr-1910 :) håber i andre lykkedes i jeres søgen på en reciever :)
|
| Til top |
|
| |
GoodEnergy Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 19 Januar 2010 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
AndreasMJ skrev:
| Jeg valgte desværre ikke noget.. jeg var så letsindig at bruge pengene på en sommerferie til mig og min kæreste :O hehe Men jeg har lyttet til dem alle og jeg foretrækker Denon avr-1910 :) håber i andre lykkedes i jeres søgen på en reciever :) |
|
|
Okay, tak for svaret :) Hvordan var 1910'eren bedre i dine øjne? /Thomas
|
| Til top |
|
| |
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
| Sendt: 19 Januar 2010 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.
Jeg ville nok ikke vælge Denon, da dine CV skal have en forstærker som er strømstærk da det jo er 12" enheder som sidder i højttalerne, og der er det ikke med mange watt til at trække de 12", men der skal også masser af strøm til, så hvis du skal have en Denon, jamen så skal du op i modellerne.....
Hvad med Marantz? er det ikke noget? skal det være en surround revicer? hvis det skal være en surround reciver og hvis det så også gerne må være Marantz, så har jeg set en billig brugt Marantz reciver og som er rimelig stor i modellerne, hvis det var noget. __________________ Mvh.
Vilstrup
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 19 Januar 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde heller ikke valgt Denon, men Nad eller H/K. Hvis det skulle være Denon skal du regne med at investere i en effekt til dine Cv, ellers kan det aldrig betale sig.
|
| Til top |
|
| |
AndreasMJ Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg har overvejet en Marantz, kender ikke personligt til mærket men som sagt er jeg heller ikke den skarpeste indenfor forstærkere. Men kan godt forstå at jeg bliver nød til at tage et nærmere kig på dem. :) Skal bare finde et sted hvor jeg kan høre dem .. ang. spørgsmålet om at det nødvendigvis skulle være en surround reciever så er svaret, nej. Men ville gerne have muligheden for at køre mit tv + ps3 ind over..
Ja havde også sæt mig lun på NAD T747, og så vidt jeg kan forstå kan den også få mine højtalere til at brøle godt og grundigt ^^ oder was?
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 19 Januar 2010 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
det tror jeg du kan hos JJ teknik i farum, men ring og spørg dem. De har lige lavet nye demo faciliteter, ring på 44 99 07 05
mvh
|
| Til top |
|
| |
JeppeJensen Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 19 Januar 2010 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martec06, du siger den Onkyo ikke har pre-out, men det ser da sådan ud, nu er jeg ny i hifi så kan være jeg bare ikke fatter
begreberne.
Under Features
http://www.eu.onkyo.com/products/TX-SR607.html
vh
jeppe
|
| Til top |
|
| |