Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
Sendt: 10 Januar 2010 kl. 01:31 | IP-adresse registreret
- uden højtalere,og uden tuner i skærmen. Altså med en ekstra boks. Og mig bekendt er det LCD/LED med den lidt dårlige edge LED teknologi, når de bliver så tynde.
Bruger siden: 20 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 186
Sendt: 10 Januar 2010 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
De Samsung ser spændende ud... synes dog personligt ikke rigtig om "ikke sorte kanter".
Højtalere eller ej, de er vist godt det samme i den størrelse.....
Og Sony ser også rigtig lækker ud, specielt den HX 900. Men mon ikke prisen bliver som ZX1 og derved en anden kaliber.....
Og det ser ud til at det nærmest er blevet for tyndt for dem alle. De skal i top modellerne have eksterne bokse til div. Men det er vel kun ret
smart. Et kabel op til skærm. Resten forbindes nede ved boksen.....
MEEEEN hvad bliver priserne. Kan de med ekstra bokse = ekstra omkostninger, holde priserne nogenlunde på samme niveau????
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
Sendt: 10 Januar 2010 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
lennon skrev:
- uden højtalere,og uden tuner i skærmen. Altså med en ekstra boks. Og mig bekendt er det LCD/LED med den lidt dårlige edge LED teknologi, når de bliver så tynde.
Personligt er jeg mere spændt på Sonys topmodel.
Hvordan vil du få plads til højttalere som faktisk er værd at høre på i en skærm så tynd som ca.1 cm...?
Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
Sendt: 10 Januar 2010 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
thuekay skrev:
lennon skrev:
Personligt er jeg mere spændt på Sonys topmodel.
Hvordan vil du få plads til højttalere som faktisk er værd at høre på i en skærm så tynd som ca.1 cm...?
Enig. Og højtalerne burde også være droppet på mange af de fladskærme,som er 5-8cm tykke.
Folk har bar brokket sig gevaldigt over eksterne bokse, - men det har åbenbart ingen betydning hvis bare panelet er tyndt nok
Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
Sendt: 13 Januar 2010 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
Mit nuværende TV bliver kun brugt som skærm - jeg har aldrig hørt højtalerne - så jeg vil ikke savne dem.
Jeg tror, at tendensen går i retning af ultratynde skærme, der kan hænge som billeder på væggen uden ledninger eller andet forstyrrende. At der så skal stå en boks lige nedenunder - samt højtalere andetsteds - tjah.......
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum