| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået et af der dersens nye faldskærms-fjernsyn  og jeg må sige at jeg er en kende skuffet over lyden i de indbyggede højttalere............ så var jeg så heldig at få fingre i en spritny, men 8-9 år gammel Pioneer Audio/video multichannel receiver og det lyder jo nåeget bedre.... lige nu spiller den igennem 2 meget meget gamle højttalere fra et fjernsyn, formodentlig LL eller Schaub-Lorentz, som jeg har kastet i et hjemmeklampet kabinet frit udført efter tegninger til en scene monitor..........og det lyder faktisk ikke helt dårligt. MEN, det må jo forholdsvis nemt komme til at lyde endnu bedre, så jeg har været på udkig efter et par flade reol-højttalere, a'la BOSE 201 og 301, for jeg har ikke så meget plads og de er nødt til at stå på gulvet under fjernsynet, men der er stort set kun dem som har de dimensioner. Nu vil jeg så høre om der er nogen af jer der har kendskab til noget fuldstændig idiotsikret og alt inklusive ( undtaget træ, måske ) færdigt sæt/kit som kan ligge under sådannet et fjernsyn og spille klart og med en rimelig bund ?? Lad mig lige nævne at mit HI-Fi anlæg er Onkyo Integra med BOSE stander højttalere og at jeg er gammel rockmusiker, så jeg er ikke helt døv overfor god lyd............  ........ famous last words
|