| Sendt: 15 Januar 2010 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg har en Denon 2808 receiver og 2 XT2 højtalere.
Planen har hele tiden været at bruge XT2erne som fronthøjtalere og så senere købe et par MT1 som baghøjtalere, og XTC til center. Plus en subwoofer.
Nu har jeg så stortset besluttet mig for at købe et par gulvhøjtalere istedet for og droppe subwooferen i første omgang, men min Denon 2808 skulle gerne kunne trække det, da jeg ikke har planer om at skifte den ud lige med det samme, da jeg ikke rigtig har fået den brug.
Kan ikke helt finde ud af hvor stor forskel der er på B&W 684 og 683, men har da læst mig til at 683 kræver noget mere... Så vil min Denon 2808 kunne klare et par 683 hvis det blev dem? :)
Der vil sikkert være nogen der spørger hvorfor det lige skal være B&W, og der vil mit svar være pga. mine XT2ere, ikke fordi de sikkert ikke kan spille sammen med Dali eller andre mærker.
Men forslag modtages selvfølgelig gerne, men det jeg allerhelst vil have svar på er om Denon 2808 kan klare overnævnte højtalere, hvis ikke, hvad kan en forholdsvis billig løsning så være af en eventuel effektforstærker eller andet.
Jeg bor i lejlighed, så det er ikke fordi der skal spilles sindsygt højt.
|