| Forfatter |
|
PFM20532 Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 18 Januar 2010 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle der ved om denne er kommet til landet - evt nogle der har prøvelyttet, nogen ide' om pris på denne samt den Limited valve version ?
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 18 Januar 2010 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
PFM20532 skrev:
Nogle der ved om denne er kommet til landet - evt nogle der har prøvelyttet, nogen ide' om pris på denne samt den Limited valve version ? |
|
|
Isis ligger lige under £6000 (helt præcist £5998) i UK, og jeg tvivler på at den bliver billigere i Danmark
Osiris koster ligeledes £6000. I UK får man dog en rabat på £1000, hvis
man køber Isis og Osiris. Om tilbuddet gælder i DK, ved jeg ikke noget
om.
Nogen mener at Rega har solgt ud, da de primært fokuserede på gode, vellydende og 'no nonsense' produkter til rimelige penge. Personligt finder jeg det pudsigt og lidt akavet, da springet i pris er ret høj mellem deres (forhenværende) top-integrerede Elicit [£1500] og (den nuværende) Osiris [£6000]. Der er ikke rigtigt noget imellem... __________________ Udstyr: lidt af hvert
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
|
| Sendt: 01 Februar 2010 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Rega ISIS og OSIRIS kommer til landet om ca. 14 dg og vil kunne h�res hos alle Regaforhandlere. R�rudgaven, der ogs� adskiller sig p� andet end r�r, er endnu ikke helt p� plads og den kommer til, at koste lidt mere.
Venligst
Bent
Indlæg rettet af moderator. Opklarende indlæg er fint, salgstaler må tages ved personlig henvendelse til forhandleren. A/moderator
__________________ Venligst
Bent Sejbæk
"musik er sjovere..."
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow, havde ikke lige set dem før - det ser voldsomt ud.
Så vidt jeg lige hurtigt kunne læse mig til er der dog ikke andre digitale indgange end USB på cd afspilleren - det virker som
noget af et selvmål.
__________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
|
| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Rega havde forventet et totalt salg på 50 sæt, men efter få måneder har de solgt over 100 sæt, så selvmålet må være i den anden ende
__________________ Venligst
Bent Sejbæk
"musik er sjovere..."
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
Hej
Rega havde forventet et totalt salg på 50 sæt, men efter få måneder har de solgt over 100 sæt, så selvmålet må være i den anden ende
|
|
|
Hvor er det dog flot, at du kan lave lidt gratis reklame herinde. __________________ Udstyr: lidt af hvert
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
Hej
Rega havde forventet et totalt salg på 50 sæt, men efter få måneder har de solgt over 100 sæt, så selvmålet må være i den
anden ende http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley2.gif">
|
|
|
Jamen det er da nogle fine tal og godt for Rega. Hvad hverken du eller jeg kan vide noget om, er hvorvidt de havde solgt 250
hvis den også havde haft andre digitale indgange end USB. Jeg har dog min egen teori om det - derfor kommentaren om
selvmålet  . __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
|
| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kane
Det kan du have ret i, men jeg tror de fleste af kunderne til ISIS køber den til CD afspilning, jeg har endnu ikke haft nogen der spurgte til digitalindgangene.
Hej Gæst
Tror du det solgte antal får folk til, at fare i banken og hæve pensionsopsparingen, så vil jeg da undre mig, det var ihvertfald ikke tiltænkt reklame __________________ Venligst
Bent Sejbæk
"musik er sjovere..."
|
| Til top |
|
| |
kvickly Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Marts 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 411
|
| Sendt: 09 Februar 2010 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent
Har du fået Isis spillen hjem til demo eller må vi vente til efter ferien ?
Jeg syntes den er spændende men også voldsom dyr, håber ikke for nogle UK kunder der har købt en Isis da den blev lanceret for så at konstatere den nye Valve Isis introduktion. Isis har vist været ude på markedet derovre de seneste par måneder.
Man kan læse at Isis er en seriøs modstander ifht Naim's topmodeller som regnes for noget af det ypperste, disse er dog om muligt endnu dyrere. Enkelte CDS3 ejere har rent faktisk skiftet til Isis.
hmm. er det lotto dag imorgen
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
|
| Sendt: 09 Februar 2010 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kvickly
ISIS har ganske rigtigt været ude nogle måneder i UK og rørudgaven har sådan set ikke været en hemmelighed. Det er ikke en opgraderet ISIS, men en anden ISIS. Nogle vil have den med rør andre ikke. Rega har lavet de 2 udgaver fordi de kunne og fordi deres tekniske chef elsker rør, men der er altså ikke tale om en ISIS mk 1 og en ISIS mk 2.
Nu skriver du selv, at ISIS sammenlignes med de dyreste Naim, der som bekendt koster en del mere, så man kan vel ikke sige, at ISIS er dyr, hvis folk skifter fra noget der er dyrere. Jeg vil dog give dig, at den koster mange penge __________________ Venligst
Bent Sejbæk
"musik er sjovere..."
|
| Til top |
|
| |