| Sendt: 25 Januar 2010 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er der nogen, som ved hav den stik type hedder, der bruges i hhv. Beosound 5 og Beomaster 5?
Jeg har brug for et samle led for at forlænge mit kabel lidt, og vil helt ikke til at klippe i kablerne.
Hilsen
Christian
|