Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 17:31   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Minianlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rikkestrix
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 26 Januar 2010 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

Hej med jer:-)


Jeg har gang i at opgradere mit anlæg. Pt har jeg et ældre Denon mini anlæg (UD-M31) + minipods til. Jeg har faktisk aldrig nogensinde været
tilfreds med det. Faktisk synes jeg det lyder decideret dårligt - så nu skal det altså i den grad skiftes ud:-)

Jeg har været i Hifiklubben, og der testede jeg bla. Arcam solo min til kr. 6995,- og B&W CM1 højtalere til.
Det var jeg umiddelbart ret begejstret for.
Jeg har brug for et anlæg (trods at det skal være småt og kompakt) som ikke er bange for bund. Jeg hører alt fra jazz til Rnb og rock

Så lad mig få nogle tips til jer entusiaster. Hvad kan I anbefale? Både konkrete produkter, og evt. butikker...
Til top Vis rikkestrix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rikkestrix
 
Halo8
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 03 Maj 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 477
Sendt: 26 Januar 2010 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg ved det er dårlig stil at besvare et spørgsmål med et mod spørgsmål men hvor meget har du tænkt dig at ofre på sagen? -
og hvad er dine primære signalkilder (LP, CD, mp3)?



__________________
Mvh

Flemming
Til top Vis Halo8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Halo8
 
rikkestrix
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 26 Januar 2010 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Haha:-) Det er helt ok!! Det kunne jeg jo faktisk godt lige ha' oplyst:-)

Altså jeg spiller primært cd'er, og sætter også jævnligt min iPod til...
Og jeg forestiller mig at bruge max kr.10.000,- og jeg køber meget gerne brugt, hvis det kan betale sig...

/Rikke:-)
Til top Vis rikkestrix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rikkestrix
 
carcass
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 642
Sendt: 26 Januar 2010 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Til top Vis carcass's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af carcass
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 26 Januar 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

hej

smut en tur i dans radio/tv der er lidt at sammenligne med

http://www.danstv.dk/shop/mini-anlaeg-11s.html

Dans TV & HIFI-Center
Amagerbrogade 8
2300 København S



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
Halo8
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 03 Maj 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 477
Sendt: 26 Januar 2010 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Umiddelbart syntes jeg den Arcam Solo Mini du har kig på ser rigtig fornuftig ud. Mht. højttalere kunne det være en idé at
overveje nogle Tannoy Mercury F1 Custom, de spiller fremragende til prisen.

__________________
Mvh

Flemming
Til top Vis Halo8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Halo8
 
Sportsguitarist
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 167
Sendt: 27 Januar 2010 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Køb en NAS, en iPod Touch, en Sonos ZP120 og et sæt højttalere.

Ulempen er sæføli, at det kræver en lille smule IT infrastruktur, men hvis du har det på plads, er det helt genialt. Derudover skal du have alle dine CDer forbi en computer og videre over på NASen, men det skal kun gøres en enkelt gang så er du kørende.

Du får 15000 radiostationer + ekstra (lækker) funktionalitet fra NAS og iPod touch som bonus, noget du ikke har med et traditionelt anlæg.

Og så lyder det altså ganske, ganske udmærket...


Til top Vis Sportsguitarist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sportsguitarist
 
rikkestrix
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 27 Januar 2010 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Tak for indputs:-)
Mht NAS og Sonos ZP120, så er jeg lidt for oldschool til den løsning. Jeg er super glad for min iPod og den alsidighed det giver - men jeg vil gerne
have et rigtig anlæg med knapper jeg kan pille ved og en CD med et cover. Jeg er måske lidt pige-agtig på det punkt, men det kan jeg altså godt
li':-) Så den lidt mere harddisc agtige løsning er ikke lige mig. Men tak for foreslaget:-)!!

Kunne være meget sjovt at høre jeres mening om Hifiklubben. Får man meget for sine penge, eller er det bare godt markedsført? Synes det er
svært at gennemskue. Umiddelbart får man jo meget for sine penge, men jeg har omvendt heller ikke været rundt i de andre forretninger og tjekke
ud hvad man kan få.
Og så vil jeg bestemt tjekke Tannoy Mercury F1 Custom ud. Havde nemlig et par Tannoy i mit hjemmestudie engang, som lød FANTASTISK. Har
desværre glemt hvad modellen hed...

Men kom endelig med flere indputs, det er inspirerende og lærerigt:-) Tak!
Til top Vis rikkestrix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rikkestrix
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 27 Januar 2010 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

hej rikke

her er lidt godnat læsning vedr. HFK

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80471

 



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes