| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hifi4all.dk
Vil gerne starte med at undskylde hvis mit spørgsmål kan findes besvaret i en sticky eller i 2000 posts rundt omkring på forummet - men jeg har kigget og har ikke fundet noget jeg lige kunne matche med mine behov. Here goes.
Jeg er meget grøn mht. til hifi, jeg ved ikke super meget - men jeg ved at jeg over et stykke tid vil bygge mig et lille surroundanlæg, som tager udgangspunkt i en eller anden forstærker jeg finder brugt til under 1000kr somewhere. Allerede her må i godt byde ind hvis i evt. kender nogen eller selv ligger inde med noget i måske vil af med, pft!
Jeg vil starte med at købe to højtalere til systemet, det er ligemeget for mig om de er fra ny af - eller lettere brugt, det vigtige er at de ikke er for dyre - vi snakker ca. 500-800 pr styk.
De skal være reolhøjtalere eller hvad man kalder dem, altså ikke de store der står på gulvet - og de skal også se nogenlunde fornuftige ud, da jeg har et pigebarn i huset.
Jeg tænker at købe evt. en sub og de resterende højtalere over det næste år, så vi starter i det små. Til anlægget skal kobles min computer og min ps3 - måske en cd afspiller.
For at summere op.
Reolhøjtaler - 2 stk, prisleje: 500-800kr stk Forstærker - gerne brugt, maxpris 1000kr.
Jeg håber der er nogen der har lyst/tid til at give deres mening til kende, og straf mig gerne for ting jeg har misforstået eller tænkt forkert mht. til det hele!
Mange venlige hilsener Robert (København)
|