| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg spiller på en Rega P7 pladespiller med en rega exact pu og en rega fono riaa, men kunne godt tænke mig at opgradere lidt og gå over til mc pu. Har kigget lidt på trichord dino riaa og diablo og naturligvis også rega ios, som jeg dog synes er lidt dyr. Synes det er svært med pu. Har kigget lidt på Benz. Nogen der har gode ideer eller erfaringer med noget godt? Det må gerne være neutralt klingende da jeg synes lyden på mit anlæg er lidt mørk i det.
|