| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan til en afveksling var jeg lige inde og browse lidt på ebay og snublede over disse SMARTE INEARSDer er flere i serien og jeg har en mavefornemmelse af at de er gode, de er helt sikkert flotte.. Det er så vidt jeg har kunne læse mig til noget oem lavet til et firma, lidt ligesom brugsens/føtexs egne mærker.. De er kommet på min ønskeseddel, men jeg har bare ti forskellige inears, så jeg er lidt i tvivl om jeg gider have flere par liggende i skuffen..   
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de ser jo meget nydelige ud og prisen er ikke ligefrem afskrækkende. Jeg kender dog godt det der med at have mange andre liggende så hvad f... skal man med endnu en. Jeg er så tæt på at lave hvad jeg håber bliver det endelige iem køb så jeg ikke behøver bekymre mig om sådan noget mere, nemlig en JH13  __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Ja de ser jo meget nydelige ud og prisen er ikke ligefrem afskr�kkende. Jeg kender dog godt det der med at have mange andre liggende s� hvad f... skal man med endnu en. Jeg er s� t�t p� at lave hvad jeg h�ber bliver det endelige iem k�b s� jeg ikke beh�ver bekymre mig om s�dan noget mere, nemlig en JH13  |
|
|
Hey, vent lige til jeg har fået købt JH5 ik
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg regner med at bestille lige så snart de har bekræftet at jeg kan få dem i den farve kombination jeg vil have (rød transperent til højre øre og blå transperant til venstre øre). De har bekræftet at jeg kan få et kabel uden memory wire og i den længde jeg vil have. Så skal jeg bare have fundet et godt sted til at lave aftrykkene.
Når jeg så har fået dem bliver der forhåbentlig en ESW9 og en UM3x til salg da jeg MEGET satser på at JH13 kan erstatte begge. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe du vil ikke helt glemme ety var :) btw hvad er memory wire?
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det iikke det kombineret metal og kabel der sider de 5-6 cm til sidst..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
| hehe du vil ikke helt glemme ety var :) btw hvad er memory wire? |
|
|
Nej min balancerede ER4 ryger aldrig ud og til iPhone brug bliver det stadig HF2 headsettet.
Memory wire er som Henrik skriver de stive formbare sidste 5-6 cm af kablet hvor det går ind i iem'em. Formålet er at have en fast kurve over øret, men jeg hader det og vil hellere bare have kablet løbende i fri drift. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ahhh  Smart
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Claus-DK Det ligner måske lidt hist og pist noget der er lånt fra beta brainwaves og dem vi normalt henter fra dealextreme, men er enig at disse her ser da meget bedre ud end meget andet. . Tror ikke lyden det noget vildt til de pengene, men det lader til ingen der har lavet en anmeldelse af dem før. Det vil sikkert gavne verden lidt at du lidt ord om dem, hvis altså du nu springer ud i dem. Tro mig, der er flere deude der har et klædeskab fuld af inears. Jeg har sikkert også mindst 10 liggende rundt omkring. Du må se at finde dig et på ebay 
@nc8000 Når du mener at dine ER-4 er balanceret, mener du så de er "balanced armatures"?
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Jeg regner med at bestille lige så snart de har bekræftet at jeg kan få dem i den farve kombination jeg vil have (rød transperent til højre øre og blå transperant til venstre øre). De har bekræftet at jeg kan få et kabel uden memory wire og i den længde jeg vil have. Så skal jeg bare have fundet et godt sted til at lave aftrykkene.
Når jeg så har fået dem bliver der forhåbentlig en ESW9 og en UM3x til salg da jeg MEGET satser på at JH13 kan erstatte begge. |
|
|
Dansk hørecenter kan lave aftryk til ørepropper med udskiftelig indsats for forskellig dæmpning, så vil tro de også kan lave aftryk til en in-ear. Det kan ihvertfald ikke skade at ringe og spørge, de har afdelinger rundt om i landet.
(sorry for OT) __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saijajin skrev:
@nc8000 Når du mener at dine ER-4 er balanceret, mener du så de er "balanced armatures"? |
|
|
Nej at de er omkablet til balanceret drift sammen med min balancerede forstærker

Og en P to S adaptor

__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
AffeX Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nc8000: check lige JH16 inden du bestiller JH13!
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
|
Saijajin skrev:
| @nc8000
Når du mener at dine ER-4 er balanceret, mener du så de er "balanced armatures"? |
|
|
Nej at de er omkablet til balanceret drift sammen med min balancerede forstærker
Og en P to S adaptor |
|
|
Ah.. tak for det. Undrede lidt over hvad det var du mente med det.
AffeX skrev:
| Nc8000: check lige JH16 inden du bestiller JH13! |
|
|
Glem nu ikke UE18 også, men hvis i vil diskutere om det emne så lav endelig en separat tråd om det. Det her nok ikke helt det bedste sted. De ser da også flotte og spændende ud..meeen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror at JH16 og UE18 har for meget bas til min smag, men det er kun et kvalificeret gæt og jeg finder aldrig ud af det for finanserne rækker kun til et sæt når det nu er customs som ikke lige så nemt er til at sælge igen
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |