| Sendt: 06 Februar 2010 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke nogen entydig grund til at bruge den ene frem for den anden pladespiller, de er begge gode til den pu.
Personligt ville jeg vælge Pioneer'en fordi den er rettet mod hifi entusiasterne, mens den anden er rettet mod dj's, og derfor, i forhold til almindelig daglig afspilning af plader, er udstyret med en masse overflødige features.
I sidste ende er det der lyder bedst du skal bruge, og den finder du kun ved at lytte på dem. __________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
|