| Sendt: 07 Februar 2010 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, undskyld. Jeg er ikke lyd-nørd, så jeg har virkelig brug for lidt hjælp. Håber der er nogen der vil hjælpe mig med at anbefale mig hvilke ledninger jeg skal bruge til følgende:
Sagen er at jeg godt kunne tænke mig at slutte min Zaptor-boks til mit anlæg. Det er faktisk bare et surround-sound anlæg til computer, så det kan næppe omtales som Hi-Fi ;)
Ikke desto mindre så vil jeg gerne kunne køre lyden ud gennem anlægget, da det trods alt er bedre end TV-højtalerne. Desværre så er der kun 1 optisk indgang på anlægget, og den er reserveret til min PS3, og så ender jeg i den situation at tingene ikke rigtigt passer sammen længere :( Jeg ved faktisk slet ikke om det kan lade sig gøre.
Jeg håber derfor at en kompetent og venlig sjæl vil kigge på følgende to billeder og derefter fortælle mig præcis hvad det er jeg skal bruge. Hvis du VIRKELIG vil gøre en ikke særlig teknik-kyndig person en tjeneste, så vil du måske endda gøre dig den ulejlighed at linke mig de relevante kabler fra denne hjemmeside: www.av-connection.dk Det skal helst bare være den billigst mulige løsning da jeg er nyuddannet arbejdsløs.
På forhånd tusind tak. Jeg håber vi en dag støder ind i hinanden igen på et forum, hvor det er dig der behøbver hjælpen og mig der har kompetencen. God søndag!
Her er billederne af bagsiderne af henholdsvis zaptorboksen og mit logitech anlæg:

|