Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
Sendt: 15 Februar 2010 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
Nemlig. En del af B&O kundekredsen spiller ikke specielt højt. Derfor er der et marked for en lille sub.
Og hvis man synes, det er for dyrt, kan man jo altid købe dette sæt.
Det spiller hæderligt til prisen.
Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
Sendt: 15 Februar 2010 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
jazzman skrev:
Nemlig. En del af B&O kundekredsen spiller ikke specielt højt. Derfor er der et marked for en lille sub. Og hvis man synes, det er for dyrt, kan man jo altid købe dette sæt. Det spiller hæderligt til prisen.
Computer højttalere til musik.. hmm.. nej ellers tak. Ikke til mig
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
Sendt: 15 Februar 2010 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
det var osse lidt ironisk. Bortset fra det så er sættet OK i en snæver vending. Men jeg skrev det bare for at imødekomme
dem der altid vånder sig over B&O priser.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
Sendt: 24 Marts 2010 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
Kenneth Enevold skrev:
Fred være med det, det er et debat forum.
Nogle gange giver brugere korte kommentarer, nogle gange lange, nogle gange positive og nogle gange negative.
Det må man leve med i et forum, og så længe man ikke bliver personligt nedladende er et forum en god ting. Det er netop kommentarer som din hvor du stiller dig til dommer over andre og bliver personlig, som ikke er godt for et forum.
Jeg syntes ikke den nye B&O sub er pæn, længere er den ikke.
Jeg har hverken stillet mig til dommer eller er blevet personlig i min kommentar ovenfor. Jeg kommenterer blot på hvad der typisk sker herinde når der dukker noget nyt op, være det sig en sub fra B&O eller noget andet.
Og dit indlæg lægger jo netop ikke op til debat, slet ikke når det ikke må kommenteres.
Jeg syntes ikke din første kommentar i denne tråd er pæn, ej heller passende, længere er den ikke.
Peter Pan: Er der kommet noget nyt om denne lille subwoofer?
Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
Sendt: 07 April 2010 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
Offentliggjort: 2010-04-12 08:54:20 CEST
Bang & Olufsen A/S - Selskabsmeddelelse Bang & Olufsen a/s lancerer BeoLab 11
BeoLab 11 er en ny, elegant subwoofer fra Bang & Olufsen, der kombinerer
fremragende baslyd, fascinerende design og usædvanlige placeringsmuligheder.
BeoLab 11 består af to identiske højttalerkabinetter, hvis lydskærme er
placeret over for hinanden. Den nye subwoofer giver et betydeligt løft til
basoplevelsen i enhver opstilling med små eller mellemstore højttalere ved at
tilføje lave frekvenser fra 300 Hz og nedefter.
Det unikke, akustiske design giver mulighed for at placere BeoLab 11 på gulvet,
i et hjørne eller endda på væggen. Takket være minimale vibrationer er BeoLab
11 nemlig en af de få subwoofere i verden, som kan placeres på væggen. Og det
elegante, skulpturelle design giver lyst til at vise BeoLab 11 frem i stedet
for at gemme den bag sofaen. Yderskallerne er lavet af aluminium og fås i sølv
og hvid.
Lanceringen af BeoLab 11 påvirker ikke Bang & Olufsens forventninger til
indeværende finansår.
BeoLab 11 kan opleves sammen med BeoVision 10-46 og Adaptive Sound Technology
til et arrangement for den nationale og internationale livsstilspresse, som
finder sted i DR Byen i København onsdag den 14. april kl. 14.00.
Karl Kristian Hvidt Nielsen
President & CEO
Spørgsmål til denne meddelelse kontakt:
President & CEO Karl Kristian Hvidt Nielsen, tel: +45 9684 5000
Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
Sendt: 14 April 2010 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
Idag kl. 14.00. står Bang & Olufsen for et arrangement for den nationale og internationale livsstilspresse, som finder sted i DR Byen i København. Her vil BeoLab 11 kunne opleves sammen med BeoVision 10-46 og Adaptive Sound Technology.
Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3672
Sendt: 14 April 2010 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
Jeg må sige at jeg har set ret gode takter fra B&O på det sidste, med en række interessante produkter. Synes desværre de har haft en lidt skidt periode med alt for dyre produkter og eksotiske (=mærkelige & næsten usælgelige) produkter. Men godt at se at de er på vej tilbage til de "gode gamle dage".
Jeg synes da denne subwoofer ser interessant ud - Det er noget som design-opmærksomme forbrugere kunne finde på at købe. - Nu skal vi så bare ud af krisen og få gang i luksus-indkøbene
Prisen er da også fin i forhold til design.
Med ydelsen ser den da ud til at levere hvad den skal. Hjemmebio fanatikere er jo ikke målet her.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Jeg har stykket dette billede sammen, og syntes godt nok det er blevet et smukt setup. De herre, jeg er sikker på at jeres kvinder vil elske dette. Så nu er muligheden der for at få skifter det gamle MX TV ud, og samtidigt opgradere til digital Dolby 5.1 surround. Stereo/center højttaleren er jo på plads under billede panelet. To aktive baghøjttaler kan frem til d. 25. Maj købes på tilbud i Danske B&O butikkerne.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum