| Sendt: 12 Februar 2010 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen, der har forslag til, hvordan jeg kan få et støvlåg til min nyerhvervede VPI Scout - på anden måde end at bestille det hjem fra USA formedelst 70 dollars plus 50 dollars i forsendelsesomkostninger plus plus...
Hilsen Niels
|