Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
Sendt: 21 Februar 2010 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
hejsa
Jeg har en Linn Sondek LP12 med en Linn Basic Plus arm. Skal nok snart have en ny pickup.. Hvad kan i anbefale jeg skal gå efter?? og mulivis også en RIAA. Har lige nu en Ortofon Kontrapunkt h og en billig Projekt phono Box MrkII.
Bruger siden: 17 Marts 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 59
Sendt: 21 Februar 2010 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
Lethvig skrev:
hvorfor vil du anbefale lige nøjagtig den??
mest fordig jeg har sådan en og syntes den er rigtig god og med en nypris lige over 3000 får man meget for pengene brugt ligger de på mellem 1000-1500 kr
Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
Sendt: 21 Februar 2010 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
K--L skrev:
Lethvig skrev:
hvorfor vil du anbefale lige nøjagtig den??
mest fordig jeg har sådan en og syntes den er rigtig god og med en nypris lige over 3000 får man meget for pengene brugt ligger de på mellem 1000-1500 kr
god pointe der, og at du selv har gør det gør det jo ikke værre... :-)
Bruger siden: 13 Maj 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 99
Sendt: 21 Februar 2010 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
Hifiklubbens Cambridge c640 er en del bedre end Projekts SE riaa (iflg. mine ører) og den koster ikke ret meget. Men ellers er Dino'en bedre endnu,
men også dyrere.
Bruger siden: 22 Juni 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 34
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
Hvis du synes din lp12 lyder lidt træt, så ville jeg få kigget på nålen under et mikroskop f.eks. hos en seriøs butik, så kan du samtidig på den tunet
op af en der har forstand på lp12'er. Jeg har ganskevist kun hørt lp12'er der var sat korrekt op, men rygtet siger at der er meget at hente her.
Hvis du skal have en super fed pickup til små penge så er audio technica AT440MLa til ca. 1500 et godt bud. Den ser ikke ud af noget (den er
gudhjælpemig lilla!) men er efter min mening mere spændende og graver mere musik ud af rillerne end f.eks. Linns egen Adikt der koster 3500.-
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum