Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Hjælp til valg af forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sputte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 11 Marts 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ved meget lidt om anlæg og af samme grund henvender jeg mig herinde for at få lidt hjælp. Jeg skal inden længe have købt noget anlæg til stuen og jeg har besluttet mig for hvilke højttalere og hvilken sub jeg skal have. Det bliver to stk. Scandyna Minipod højttalere og ét stk. Scandyna Minibass subwoffer. Jeg ved flere af jer sikkert vil rynke på næsen af de ting, men dem er jeg nu engang faldet for - og ja, jeg har hørt dem :)

Jeg skal have en forstærker der kan håndtere signalet fra mit fjernsyn, min Xbox360 (ej med HDMI, men med mulighed for toslink) og en Squeezebox Duet - altså ingen cd-afspiller, radio eller lign. Den må gerne være i et lettere anonymt design, gerne mørk/sort og kan man evt. selv konfigurere hvad der står i displayet (hvis den overhovedet skal have et sådant), så gør det intet.

Mit budget er på omkring 5-6.000,- for selve forstærkeren. Hvis det evt. er noget jeg kan købe i Hifi Klubben i forbindelse med højttalere og subwoofer, så vil det selvfølgelig ikke gøre noget, prisen burde kunne presses.

Jeg håber nogen herinde har nogen forslag.

P.s. skulle dette have været under digital forstærker, så beklager jeg meget og håber nogen kan flytte den.

Mvh Simon, Århus

Til top Vis Sputte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sputte

Londorf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 11 Marts 2010 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

du kan købe min nad c320bee for 1500 og så kan du kaste lidt penge efter en digital/analog converter så er du kørende.

du kommer ikke til at høre at det digitale signal går tabt inden forstærkeren hvis du kaster lidt mere end 100kr efter converteren.
Til top Vis Londorf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Londorf

Bonde1985
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 Marts 2010 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

hvis du gerne vil have en forstærker der kan konfigureres i displayer skal du kigge på denne: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=148598
den ligger nogenlunde omkring dit budget. kan muligvis presses lidt i prises:)

men det er i hvert fald en rigtig go en af slagsen. ellers skal du da kigge på cambridge - går ud fra du også går lidt op i designet eftersom du vælger
scandyna?
Til top Vis Bonde1985's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bonde1985

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes