| Forfatter |
|
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 25 Marts 2010 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er her nogle som kender en RIAA blot som print. Jeg skal bruge den til indbygning i forstærker, og må gerne fødes med single 24 volt eller 2x35 volt, da det er hvad jeg i forvejen har til rådighed i kabinettet.
NB! Jeg gider ikke lodde selv, så printet skal være fikst og færdigt.
EDIT: Modulet skal være billigt
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 25 Marts 2010 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
NLE 17 er det første som springer en i tankerne.
Men hvad er "billigt"?
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Marts 2010 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
|
NLE 17 er det første som springer en i tankerne.
Men hvad er "billigt"?
|
|
|
Billigt er under 500 kroner. Når det kun er print uden strømforsyning, så burde man kunne få fin lyd til den pris. Spørgsmålet er så om der overhovedet er nogen der laver noget i den prisklasse.
Alternativt vil jeg nok bare købe en lille RIAA og hive printet ud. Rega laver faktist en lille billig RIAA.
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 25 Marts 2010 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
LC Audio lavede i sin tid et lille print til en 600 kr., men nu ser prisen da godt nok ud til at være eksploderet. Måske det kan findes brugt?
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
| LC Audio lavede i sin tid et lille print til en 600 kr., men nu ser prisen da godt nok ud til at være eksploderet. Måske det kan findes brugt? |
|
|
Det kan jeg godt se. Det er ikke noget der haster, så jeg må lige holde øje med brugtsiderne. Kan dog se at NAD har et indstiksmodul som kunne være en løsning og Raga har en lille ret billig sag, der også sagtens kan finde plads i kabinettet.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Wymax skrev:
| LC Audio lavede i sin tid et lille print til en 600 kr., men nu ser prisen da godt nok ud til at være eksploderet. Måske det kan findes brugt? |
|
|
Det kan jeg godt se. Det er ikke noget der haster, så jeg må lige holde øje med brugtsiderne. Kan dog se at NAD har et indstiksmodul som kunne være en løsning og Raga har en lille ret billig sag, der også sagtens kan finde plads i kabinettet. |
|
|
Det er altså kun størrelsen og prisen der er vigtig? Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Kjeldsen skrev:
Wymax skrev:
|
|
Det kan jeg godt se. Det er ikke noget der haster, så jeg må lige holde øje med brugtsiderne. Kan dog se at NAD har et indstiksmodul som kunne være en løsning og Rega har en lille ret billig sag, der også sagtens kan finde plads i kabinettet.
|
|
|
Det er altså kun størrelsen og prisen der er vigtig?
Mvh. Niels
|
|
|
Jeps, og lyden skal være fornuftig. Jeg havde håbet der fandtes et fornuftigt print til en 3-500 kroner. Jeg har f. eks. lige købt klasse D moduler til 215 kroner stykket, som lyder mere end fornuftigt, så jeg har lidt et håb om at der findes en god færdigsamlet RIAA derude et sted.
|
| Til top |
|
| |