| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg fornyligt ryddede op på lager, fandt jeg mit gamle Daner Expan step up, som for nogle år tilbage, befandt sig et sted, hvor der var ildebrand. Strømforsyningen gik ved den lejlighed, op i røg og selve step up´et fik en del sod skader. Nu har jeg så fået renset det nogenlunde af, og har skilt det af, og umiddelbart, ser det ikke ud, som om der er kommet vand eller noget inden i. Er der evt. nogen, som har et tilsvarende step up, som jeg evt. kunne sende mit til, for at se om det stadigvæk virker...? Man burde jo nok, kunne anskaffe en stømforsyning (24 V / 18 Va), som kunne erstatte den gamle. Jeg ved ikke, om det overhovedet, kan betale sig at rodde med sådan en gammel svend, synes bare at kunne huske, at der var god lyd i den. Kan sådan en stadigvæk måle sig, med nyere step up´s.?
Så hvis der er nogle, som har sådan en "fætter" eller evt. en elektronik kyndig, som kunne hjælpe mig, mod et mindre vederlag naturligvis, så ville jeg blive glad...!
(Hører også gerne fra nogle, som kan berette noget om Daner Expan, ikke nemt at finde noget på nettet)
På forhånd tak...!
Mvh.
|