| Forfatter |
|
Langmack Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 11 April 2010 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony CD/DVD Player DVP-S335 Sort Sony FM-Stereo/FM-AM
Receiver STR-DE445 Sort
Front: Radionette Cinema Front
Item: 1486
Music Power: 180 W
Sinus Power: 80 W
Freq. Response: 45-20.000 Hz
Impedance: 4-8 Ohm 832x220x250mm Farve: Bøg med sort beklædning: http://www.radionette.no/lyd/cinema73b2.jpgCenter:
Radionette Cinema CenterItem: 1486 Music Power: 100 W Sinus
Power: 60 W Freq. Response: 80-20.000 Hz Impedance: 4-8 Ohm 154x400x182mm Farve:
Sort med sort beklædning http://www.radionette.no/lyd/cinema7c1s2.jpgRear:
Radionette Cinema RearItem: 1486
Music Power: 90 W
Sinus Power: 60 W
Freq. Response: 70-20.000 Hz
Impedance: 4-8 Ohm 228x144x182mm Farve: Bøg med sort beklædning: http://www.radionette.no/lyd/cinema70b2.jpgAnlægget
spiller perfekt, alle kabler (Højtaler + Phono) Medfølger.
Fjernbetjeninger medfølger også. Skal det forblive i kælderen og bruges ved evt. lejlighed i fremtiden, eller kan det indbringe noget ved evt. salg?
|
| Til top |
|
| |
Langmack Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
En der gider at give en hjælpende hånd? Har en trailer klar til at losse det ud, men uden at vide det 100% - virker stand/specs for godt til en udsmidning ;-)
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elektronik har desværre ikke den store brugtsalgs værdi, og slet ikke når det er 'standard' ikke-samler-objekt niveau som dette er.
Men derfor kan det jo sagtens bruges, for det spiller da sikkert fint. En ting er hvad folk med 100.000krs anlæg siger, men hvad synes du selv?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nissemanden Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden at kende dine ting - kan jeg sige at priserne på HIFI produkter generelt falder til det halve på ca. 1 år. Derfra går det langsommere ned ad bakke indtil det bliver værdiløst - lidt ligesom biler, hvis det giver dig et billede af det.
Hvad var nyprisen - og alder?
Sony tingene er sikkert lidt værd.
Prøv at se her
http://www.dba.dk/radionette-cinema-73b-boeg/id-65103657/
og den annonce er inaktiv - dvs den bliver måske solgt. så har du ca værdien for det.
Mit foreslag start en annonce på Dba, ksb (her på siden) og gul og gratis.
Skriv enten bud modtages - så ladder du folk skambyde dig i 14 dage, så når din vare nok lidt værdi.
Eller start den på 2500,- (nok urealistisk) og lad den så falde 500 om ugen/14 dag indtil det er solgt.
Men nypris og alder ville nok gøre mit svar bedre :)
Tror uden tvivl at det er dit Sony der kunne være mest værd.
|
| Til top |
|
| |
Langmack Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker mange gange for input, det eneste jeg ville have bekræftet var, at det rent faktisk havde nogen værdi - om det så kun er 1000kr samlet, er helt fint med mig  Jeg prøver dba, ksb og guloggratis - takker
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nissemanden skrev:
| Uden at kende dine ting - kan jeg sige at priserne på HIFI produkter generelt falder til det halve på ca. 1 år. Derfra går det langsommere ned ad bakke indtil det bliver værdiløst - lidt ligesom biler, hvis det giver dig et billede af det.
|
|
|
Og lidt ligesom biler - begynder det så - når det har paseret de 40 år - at blive noget værd igen - særligt i mint stand  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Nissemanden Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Nissemanden skrev:
Uden at kende dine ting - kan jeg sige at priserne på HIFI produkter generelt falder til det halve på ca. 1 år. Derfra går det langsommere ned ad bakke indtil det bliver værdiløst - lidt ligesom biler, hvis det giver dig et billede af det.
|
|
|
Og lidt ligesom biler - begynder det så - når det har paseret de 40 år - at blive noget værd igen - særligt i mint stand  |
|
|
Men det kommer sku an på bilen :p Tror ikke at Toyota Corolla kommer op i 2 cifrede million beløb nogensinde :p - samme gælder nok her.
Men traileren ville da være synd! især i disse miljøtider.
|
| Til top |
|
| |