Nu er det efterhånden længe siden jeg første gang postede mit anlæg herinde, og der er jo sket en del siden, på godt og ondt.
Jeg er i øjeblikket i gang med en større omskiftning i mit anlæg, så jeg lever med nogle midlertidige komponenter. Men for at komme til sagen, ser det sådan ud:
For-forstærker: Exposure XVII, med MM RIAA.
Længe ventet opgradering fra min gamle Marantz integrerede. Elegant stykke britisk hifi med en meget involverende og musikalsk lyd
Det er virkelig et af mine bedste køb indtil videre.

Effektforstærker: Aiwa(
) P80.

Ja, det er så her filmen knækker. Jeg fandt den til et par hundrede kroner nede i en brugt-hifi butik, og da jeg ikke havde nogen ande effektforstærker og allerede havde solgt Marantzen, kom den altså med hjem. Jeg gjorde mig klar på at krumme tæer og afsky dens væmmelige lyd, men hvor blev jeg overrasket! Bevares, den er langt fra high-end og er kun yderst midlertidig, men den er overraskende musikalsk.
Så til jeg får opgraderet er jeg sku ikke ked af at have den stående. Jeg har taget låget af den, fordi ellers var den sku for grim 
Pladespiller: Pro-Ject Rpm4 m. Ortofon 510MkII

a, her er der ikke sket nogen ændring. Stadig samme plov smuglet med fra Skotland for halvandet års tid siden.
Jeg er og har altid været yderst tilfreds med den, den er virkelig en fryd på alle måder. Jeg glæder mig til at få opgraderet pickuppen og så se hvad der sker.
CD-afspiller: Denon DCD-1500II
Sidste gang jeg skrev havde jeg fornøjelsen af at bruge den som drev, koblet sammen med min Audio Note DAC 1 D/A-konverter, men den tid er desværre forbi.
I min pengenød blev jeg nødsaget til at sælge Dac'en, og det har jeg fortrudt bittert lige siden. Men heldigvis spiller Denon'en rigtigt dejligt på trods af sin alder. Masser af detaljer og liv, men den savner nu den skønne varme Dac'en bidrog med... Oh well.
Højttalere: B&W DM602 S3
Igen ingen ændring her, og det kommer der nok ikke i laaang tid. Jeg er meget meget tilfreds med dem, de spiller lige som jeg vil have det, og så synes jeg de er pæne 
Kabler: Mellem for- og effektforstærker og igen mellem Exposuren bruger jeg Tara Labs RSC Axiom, mellem CD-afspilleren og forforstærkeren sidder et Chord Calypso. Kablet til tuneren er et Fonakabel
Højttalerkablerne er et sæt Tara Labs Nexa til toppen og Tara Labs Phase 3 til bunden.
Her et par billeder af det hele:

Pladespilleren står på min egen konstruktion som jeg er meget glad for. Helt lyddød, og hvis i kigger nærmere efter kan i se at foden er et sæt B&O højttalere!!
Meget passende hvis i spørger mig 
Til sidst: Ønskelisten
Ja, der jo meget der kunne ændres på. Først og fremmest ville jeg gerne have den matchende effektforstærker, Exposure XVIII. Dernæst ville det være rigtig fedt med en ny pickup. Jeg har tænkt lidt på Tekni-Fi's K1. Og til sidst ville jeg rigtig gerne skaffe mig min Audio Note DAC 1 igen, den savner jeg fanme 
Hvis vi er lidt længere henne i drømmeland ville jeg gerne opgradere mine højttalere til et sæt ProAc Response D15, og det ville da være rart med enten en Van den Hul DDT-II, en Koetsu New Black, eller en Kiseki Purple Heart pickup. Og når man alligevel er i byen kunne man jo lige hente en Gryphon Encore med...
Nå, hvad synes i? Jeg vil meget gerne have kommentarer, forslag til forbedringer og lignende. Hvad synes i ville være et fornuftigt næste skridt?
P.S.: Jeg lover at have nogle mindre forfærdelige billeder klar til næste gang