Bruger siden: 06 Marts 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 938
Sendt: 24 April 2010 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
Vil lave et surround anlæg.Så jeg ikke skal bruge mit andet anlæg for at trække mine fronthøjtalere.I øjeblikket har jeg to mirage m-5 fronthøjtalere og en mirage center og 2 små jbl.Har lige købt en yamaha rx-v765.I øjeblikket trækker den baghøjtalerene + center.Og fronthøjtalerne er sat til det andet anlæg og kører så via pre out på yamahaen.Vil købe xtz til front men hvadfor en model af de 3 her er bedst 89-93.21-93.22.Skal kun bruges til surround og yamahaen skulle selvfølgelig helst kunne trække højtalerene.
Sendt: 25 April 2010 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
Andre mærker kan selvfølgelig også bruges.Hvis der er noget der er bedre i samme prisklasse.Max. 3500kr for et sæt.Yamahaen skal bare kunne trække højtalererne.
Bruger siden: 24 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 64
Sendt: 29 April 2010 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
Jeg købte lige før jul et sæt Monitor Audio Silver RX6 i Tape Connection, og dem er jeg rigtig glad for. Jeg overvejede også forskellige Dali og B&W modeller, men i mine ører giver RX6 bare mere til prisen. Og så ser den heller ikke værst ud :)
Jeg mener at prisen lå på ca. 3700 pr. stk for træ finish.
Sendt: 29 April 2010 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
Hej ChrisB Monitor audio rx 6 spiller rigtigt godt til prisen.Som du også nævner.Hørte også nogle dls 65 som også havde en rigtigt god lyd.Har også hørt b&w og dali men dem vil jeg ikke købe.Hørte også system audio men det duede heller ikke.Så nu mangler jeg bare at høre pbs højtalere.
Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
Sendt: 29 April 2010 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
pnnh skrev:
Hej ChrisB Monitor audio rx 6 spiller rigtigt godt til prisen.Som du også nævner.Hørte også nogle dls 65 som også havde en rigtigt god lyd.Har også hørt b&w og dali men dem vil jeg ikke købe.Hørte også system audio men det duede heller ikke.Så nu mangler jeg bare at høre pbs højtalere.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum