| Sendt: 30 April 2010 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gutter
jeg var ved at gå ud af mit gode skind igår aftes, da jeg for første gang skulle se en bluray film.
Billedet var grynet ala flimmerpixels/sne-pixels.. og de virkede som om billedet var lidt dogme-agtigt uden at det var meningen.
Jeg har tidligere bøvlet lidt med mit TV, et Samsung B557 40", købt i december sidste år. Blurayafspilleren er en NAD T557 fra februar af. Mit TV har drillet lidt både med DVD og digital kabel tv.
Jeg har testet afspilleren på et andet TV og der var billedet kun grynet og ikke dogme-agtigt (mørkt og flimrende) som på mit.
Så jeg skal jo nok ha skiftet både TV og BD ud.
Hvad kan problemet være? jeg har prøvet med andre kabler også - det er det samme.
Yderligere så mister mit hifianlæg lyden i et par sekunder nogle gange når jeg hører CD eller ser DVD. Er det BDplayeren eller TVet der måske fejler noget og så "driller" hinanden.
Håber I kan forklare hvad det kan være. Jeg har ringet til hifiklubben og expert - og det var helt fint med dem at komme og aflevere "l**tet" tilbage. Men jeg kunne bare godt tænke mig en teknisk forklaring.. måske bare en defekt i panelet med stik/porte bag på tv eller afspiller...
/hygge
|