| Forfatter |
|
mbmahs Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2010 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 12 Maj 2010 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
I min jagt på et nyt 46"+ tv til stuen, er jeg faldet over Philips 46PFL7605H.
Selvom designet ikke er superlækkert, så virker det som et fornuftigt tv med Edge LED og Ambilight, samt DLNA og net tjenester, altsammen til omkring 10k.
Jeg kan bare ikke finde nogen anmeldelser eller lign om det.. Er der nogen herfra der kan hjælpe?
På forhånd tak,
Mvh Martin
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 12 Maj 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
suneee Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2010 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 13 Maj 2010 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips serien er jo altid fed. Men hvis man ikke går udelukkende efter top modellen, så ville jeg nok overveje LG istedet.
Og nu ved jeg ikke om man må linke til andre sider, så du får den privat.
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 13 Maj 2010 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis målet for billedkvalitet er mest mulig korrekt gengivelse af kildematerialet - så dumper Philips . . De lever nemlig lidt deres eget liv med bla en forkert farvetemperatur . Læs event et par anmeldelser ovre på Flatpanels.dk, - hvor der også er en lang diskusion mellem billedentusiaster og Philis fan-boys .
|
| Til top |
|
| |
mbmahs Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2010 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for Jeres input.
Jeg synes jeg har læst lidt anmeldelser inde på flatpanels, men der er ingen anmeldelser af 7000 serien synes jeg.. og jeg har faktisk heller ikke kunne google mig til nogen :/
Jeg står nu og vakler lidt mellem Philips 46PFL7605H og LG PK950 som jo godt nok er plasma og ovre i den anden grøft...
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 14 Maj 2010 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som udgangspunkt får du synligt bedre/mere korrekt billede ved at vælge plasma i samme prisleje.
|
| Til top |
|
| |
Kratz Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
mbmahs skrev:
| Jeg synes jeg har læst lidt anmeldelser inde på flatpanels, men der er ingen anmeldelser af 7000 serien synes jeg.. og jeg har faktisk heller ikke kunne google mig til nogen :/
|
|
|
Der er nu ellers en her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1257331199
Godt nok sidste års model, men stadig en forholdsvis ny Philips skærm fra 7000 serien.
Der er gode elementer, men bestemt også problem områder.
|
| Til top |
|
| |
mbmahs Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kratz skrev:
mbmahs skrev:
| Jeg synes jeg har læst lidt anmeldelser inde på flatpanels, men der er ingen anmeldelser af 7000 serien synes jeg.. og jeg har faktisk heller ikke kunne google mig til nogen :/
|
|
|
Der er nu ellers en her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1257331199
Godt nok sidste års model, men stadig en forholdsvis ny Philips skærm fra 7000 serien.
Der er gode elementer, men bestemt også problem områder.
|
|
|
Er det mig der er helt blind, eller linker du til en anmeldelse af 9000 LED pro serien? Jeg tvivler meget på de har sammenlignlige paneler :(
|
| Til top |
|
| |