Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 16:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Ny reciever (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peterlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 27 Maj 2010 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Hejsa folkens.
Jeg står i den situation at jeg skal ud og have ny reciever, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge.
Da jeg er studerende har jeg ikke så mange penge, så prisen skal helst ligge på ca. 3000kr.
Jeg tænkte først at det skulle være en stereoreciever, men det ville jo være smart at købe en surroundreciever, så jeg kun behøver at skifte højttalere når jeg engang vil have surround.

Mine krav er følgende:
Den skal kunne yde en god effekt, altså den skal gerne kunne spille rimeligt højt.
Den skal have god lyd.
Den skal have optisk indgang.
Den skal helst koste omkring 3000kr.
Det ville være rart med surround sound.

Er det helt umuligt at skaffe til den pris, eller har i nogle gode forslag?
Til top Vis Peterlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peterlh

Peterlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Maj 2010 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

Slet ingen?

Ilcommamdante
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2009
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 Maj 2010 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Hifiklubben har en NAD surround receiver til lige under 3000 kr, samt en Denon til også omkring de 3000 kr., endelig har bla. Yamaha og Pioneer også receivere i den prisklasse, de fåes bla. ved Tapeconnection.

Men du får mere og bedre lyd får pengene ved at satse på stereo istedet for surround, endelig er der også muligheden at købe brugt, her kan du få en masse for dine penge.