Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 22:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Peter Gabriel - Growing Up DVD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nimand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 08:37 | IP-adresse registreret  

Troede denne mand var et levn fra fordoms tid, hvor han lavede underlige (men ganske underholdende) musikvideoer som blev vist igen og igen på MTV tilbage i 80/90'erne. Men nej...

Efter at have set en bid af koncerten i hifiklubben, blev min undren vakt. Jeg måtte ned og købe skiven og hjem og skrue op for mit anlæg.

Han er jo ikke blevet dårligere, bare fordi han er blevet gammel, var min første tanke! Det var en sand fornøjelse at se og høre denne grå "gamle" mand alt i mens han løb rundt på den runde scene.

Fik kun set og hørt koncerten én gang i aftes, men numre som "In Your Eyes", "Downside Up", "Here Comes the Flood" samt "Sky Blue" fik mine små hår til at rejse sig. Og så er pladen sgu pengene værd. Og desuden laver han et ganske sjovt sceneshow med bl.a. en kæmpe badebold (med ham selv indeni!), en cykeltur på scenen, en jakke med indbyggede lyspærer, demonstration i at gå på hovedet samtidig med man synger etc.

Det er rart at blive overrasket af noget nyt og "ukendt"! Den kan klart anbefales!

Se mere her: http://petergabriel.com/moonclub/growingup/

/nimand

Til top Vis nimand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nimand Besøg nimand's Websted

grøn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2003
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Jeg havde det nøjagtigt ligesom dig .Det er bare en superfed koncert.Skal iøvrigt opleve ham live i Hamborg til maj.

Til top Vis grøn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af grøn

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Marts 2004 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Se også hans "gamle" DVD "Secret World Live" Ikke så meget
show som den nye, men faktisk en bedre koncert (synes jeg)

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Secret World live...er det den koncert hvor der i starten af "sledgehammer" tæskes et par gange på stortrommen inden Peter G. begynder at synge ? Det var netop ved denne DVD-koncert jeg tabte mit hjerte til Euphonia
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes