| Sendt: 21 Marts 2004 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt 2 stk. og har også tidligere skrevet om dem i andre tråde. jeg har dog været bortrejst i en måned.
Det er kanon suber, de kan varmt anbefales, jeg tror ikke du finder noget bedre, og slet ikke til de penge. RABOS systemet gør at du kan tilpasse dem til dit lytte rum. Der sker ofte det at man indstiller styrken på en sub efter gehår eller lydtryksmåler i rummet efter en tone der dækker hele frekvensområdet "en støjtone indbygget i anlæget". men alle lytterum gengiver ikke alle bastoner ens, der vil næsten altid være en pukkel ved en eller anden frekvens i dit rum. Metrabos kan du dæmpe subens nevau på denne frekvens og derefter skrue hele subens nievau op. det bevirker t den kommet til at spille på samme nievau på langt flere frekvenser. I mit rum svinger basnievauét 17db fra 100 og ned til 20hz med rabos svinger det kun 7db og der er primært i områder fra 60 til 100hz jeg har fået mere, og det giver mange flere detaljer end før. ikke forde de ikke har været der men fordi de vardæmper pga. at nievauet var indstillet efter puklen.
Så køb bare et par stykker af dem, de er super.
|