Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 09:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: B&W 602 S3 vs Wharfedale Evo 8 Signature (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
funkpost
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 Juli 2010 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Hej

Vi står og skal have os nogle nye højttalere til vores (lille) stue. Mine Dynaudio BM5 studio monitors ryger i studiet, og nyt
skal derfor til.

Jeg var engang meget glad for mine B&W DM 601, og lovede mig selv et sæt DM 602, hvis jeg skulle have nye stuehøjttalere
på et tidspunkt. Jeg har derfor tænkt mig at købe et sådan sæt (s3) brugt. Med andre ord, mit budget er ca. 2500.

MEN…nu er jeg så faldet over et rigtig godt tilbud udenlands, der gør mig i stand til at købe et sæt Wharfedale EVO 8
Signature til den ringe pris af ca. 2300 leveret (nye). Disse har jeg læst helt afsindigt meget godt om, og jeg har selv været
begejstret for andre højttalere fra dette firma. Jeg må dog tilstå at jeg ikke har hørt denne model, hvilket jeg måske godt
kan se er lidt risky. På den anden side er jeg lidt af den opfattelse, at man først kender et produkt efter at have haft det
noget tid.

Er der nogen på dette forum med en mening om hvilken højttaler der er bedst? Jeg hører alt fra Bach til Sevendust, men
mest jazz og pop/rock (og så lidt Prop og Berta for børnenes skyld… )

Jeg har tænkt mig at bruge min Arcam 8R forstærker samt en NAD C541 HDCD afspilller (samt en Airport Express med
TOSLINK til en minidisc som så DA'er for mig.) Har dog også en Nakamichi IA-3 som jeg er glad for, men den tror jeg
forbliver i godt samarbejde med BM5'erne.

Forslag? Meninger?

funkpost
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 Juli 2010 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Faktisk er prisen lavere, da det viser sig at den pris jeg så var inkl. moms og ikke excl. Dvs. ca. 1800 med fragt. (Skulle efter
sigende koste 5.500 i DK, da man kunne købe dem her).

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes