| Forfatter |
|
Hovedskou Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 190
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er personligt helt vild med Van den hul kabler, og vil gerne have mine net kabler (strøm kabler) til at matche de øvrige kabler. Men efter alt at dømme, er der ikke meget at hente ved at bruge flere tusinde kr på net kablerne. Er der nogen der ved hvor man kan købe en almindeligt net kabel til en rimelig pris, som har den samme farve som Van den huls - The Mainstream
|
| Til top |
|
| |
Hovedskou Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Eller som det lidt lysere Vdh - The name
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hovedskou skrev:
Er personligt helt vild med Van den hul kabler, og vil gerne have mine net kabler (strøm kabler) til at matche de øvrige kabler. Men efter alt at dømme, er der ikke meget at hente ved at bruge flere tusinde kr på net kablerne.
|
|
|
Har du prøvet om der er forskel............... Eller er det bare noget du har ladet dig fortælle??? 
På mit eget setup, der har strømkablerne utroligt meget at sige. Men det er også forskelligt fra setup til setup hvor stor/ lille betydning de har.
Men prøv at låne nogle strømkabler, fx Van Den Hul Inden du helt afskriver det. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Hovedskou Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke afprøvet det på min eget setup.
så ja, det er noget jeg har ladet mig fortælle.
Men nu bor jeg i en ældre bygning, hvor der garanteret er rigelig med støj på linjen inden det overhovedet når til stikkontakten. og kablet i sig selv gør ikke at det bliver mindre forstyrrelse på nettet..
Derfor siger min logiske viden at det ikke vil kunne betale sig at bruge så mange penge på et net kabel. skal bruge 4 stks, så hvis jeg skal købe Vdh, vil det løbe op i mere end 10.000 kr bare for net kabel..
|
| Til top |
|
| |
degofedal Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 266
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hovedskou skrev:
Jeg har ikke afprøvet det på min eget setup.
så ja, det er noget jeg har ladet mig fortælle.
Men nu bor jeg i en ældre bygning, hvor der garanteret er rigelig med støj på linjen inden det overhovedet når til stikkontakten. og kablet i sig selv gør ikke at det bliver mindre forstyrrelse på nettet..
Derfor siger min logiske viden at det ikke vil kunne betale sig at bruge så mange penge på et net kabel. skal bruge 4 stks, så hvis jeg skal købe Vdh, vil det løbe op i mere end 10.000 kr bare for net kabel..
|
|
|
Tror at du vil blive noget så overrasket, så min anbefaling er......... Prøv det  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle af hifiblubben's butikker har VDH strømkabler som demo, så ring rundt og hør efter et demo kabel. Fordi du bor i en gammel bygning betyder det ikke at strømkablet ikke har en virkning, så der er kun en måde at få det afklaret på, PRØV DET !!!!
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Hovedskou Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2010 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er stadig interesseret i at høre, om i ved hvor man kan købe net kabler i løse meter i samme farve om de ovenståede kabler.
Så hvis i kender stedet må i meget gerne skrive..
Helst på Jylland (gerne midt/øst)
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 16 Juli 2010 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hovedskou skrev:
Er stadig interesseret i at høre, om i ved hvor man kan købe net kabler i løse meter i samme farve om de ovenståede kabler.
Så hvis i kender stedet må i meget gerne skrive..
Helst på Jylland (gerne midt/øst)
|
|
|
se på ebay, der er en del VDH kopi kabler også af strømkablet. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |