| Sendt: 13 Juli 2010 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej brugere Jeg vil starte med at fortælle jeg er helt ny i denne verden og har aldrig tidligere gået med tanken om at investere i dyrt udstyr. Men mig budget giver mig i nærmeste fremtid mulighed for at købe nyt legetøj og jeg har derfor brug for jeres råd/vejledning med den opsætning jeg har i tankerne. Jeg har mest brug for at få at vide dette kan lade sig gøre og når de sidste penge er plads om 1½ måneds tid. Så vil jeg prøve at tage ud og lytte til netop disse højtaler i butikken og andre alternativer. Mine tanker er et godt stereo budget anlæg som de skriver i denne test skulle det være svært at gøre bedre. Link: kortlink.dk/7xr6Højtaler: - B&W DM684 Link: kortlink.dk/7xr4Forstærker: - NAD C355BEE 2 x 80 NAD-watt Link: kortlink.dk/7xr3 Samlet pris 11.300 kr. Jeg bruger min bærbar til at høre musik fra og har et spørgsmål om en midlertidig løsning til at afspille musik. Der står forstærkeren har minijack tilslutning til mp3 afspillere, men så kan man vel også tilslutte sin computer på samme måde? Jeg ved godt det ikke er optimalt, men det er en midlertidig løsning og mit kabel skal være under 5 meter under alle omstændigheder. Som fremtidsløsning har jeg tænkt på en Sonos ZP120 Zoneplayer tilsluttet min bærbar og kopiere alt musik med loseless guide metode. Mit spørgsmål her virker Sonos godt til at streame film hvis man har en god router og vil lyden så komme ud til højtalerne på samme måde som hvis jeg hørte musik. Link: kortlink.dk/7xr9Alle svar er velkommen og på forhånd tak til alle som gad læse min tråd Mvh. Kasper
|