| Forfatter |
|
pof@ Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 941
|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min iPod Classic på 80GB er for lille, og da jeg godt kan li at have hele musiksamlingen med mig, går jeg og venter på at iPod touch 128GB kommer. Hvis den kommer... Har I set noget om dette nogen steder?
Hvordan er lyden på iPod touch i forhold til iPod Classic? På min Classic lyder det nogenlunde med helt fuldt batteri, men efter ½-1 time bliver der ringere og ringere lyd. Er det noget der kan løses med en ekstern (mobil) forstærker?
|
| Til top |
|
| |
Don Kristensen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal nok ikke regne med at der kommer en 128 GB version (apple forhøjede heller ikke kapaciteten med iPhone vel?). iPod touch'en holder den samme lyd flere timer i træk, og hvis du har alle apps lukket, og kun kører musik afspilleren holder det rigtig mange timer.
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville blive overrasket hvis den ikke kommer. Men det er selvfølgelig svært at vælge tidspunktet at blive overrasket over noget der ikke kommer.  Classic er jo HD baseret, og den slags er jo på vej ud... med tiden.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
pof@ skrev:
Jeg ville blive overrasket hvis den ikke kommer. Men det er selvfølgelig svært at vælge tidspunktet at blive overrasket over noget der ikke kommer.
Classic er jo HD baseret, og den slags er jo på vej ud... med tiden.
|
|
|
Ja, HDD er små småt på vej ud, og det sker efterhånden som SSD teknologien bliver mere modnet. Jo håber lidt på FM Radio, kamera og GPS istedet for 128 GB. Jeg kan ikke engang få fyldt mine 64GB ud, men jeg har jo heller ikke nogen film på
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Kristensen skrev:
pof@ skrev:
Jeg ville blive overrasket hvis den ikke kommer. Men det er selvfølgelig svært at vælge tidspunktet at blive overrasket over noget der ikke kommer.
Classic er jo HD baseret, og den slags er jo på vej ud... med tiden.
|
|
|
Ja, HDD er små småt på vej ud, og det sker efterhånden som SSD teknologien bliver mere modnet. Jo håber lidt på FM Radio, kamera og GPS istedet for 128 GB. Jeg kan ikke engang få fyldt mine 64GB ud, men jeg har jo heller ikke nogen film på 
|
|
|
Jeg har også kun musik på.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke apple kommer med en 128gb indenfor den nærmeste fremtid. Jeg ville tage en 32gb afspiller med sd-kort slot også kan du købe nogen 32gb kort dertil, det er nok den bedste måde at få meget plads på. Så kan du også få en bedre afspiller end dem fra apple
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
Tror ikke apple kommer med en 128gb indenfor den nærmeste fremtid. Jeg ville tage en 32gb afspiller med sd-kort slot også kan du købe nogen 32gb kort dertil, det er nok den bedste måde at få meget plads på. Så kan du også få en bedre afspiller end dem fra apple
|
|
|
mmmjjaaøøhh
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Kristensen skrev:
Jeg kan ikke engang få fyldt mine 64GB ud, men jeg har jo heller ikke nogen film på 
|
|
|
Jeg har samme problem som op, jeg er blot ved at løbe tør for plads på en 160GB Classic og KUN med musik
pof@ skrev:
techtrino skrev:
Så kan du også få en bedre afspiller end dem fra apple
|
|
|
mmmjjaaøøhh
|
|
|
Han har bare lidt en svaghed for "ikke Apple"  __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
iPod'en er jo også en af de mest bedste og mest brugervenlige mp3 afspillere man kan få. Og desuden synes jeg at iPod afspillerne oser af kvalitet i forhold til, billige plastik mp3 afspiller, hvor iPod er i glas og metal.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Kristensen skrev:
iPod'en er jo ogs� en af de mest bedste og mest brugervenlige mp3 afspillere man kan f�. Og desuden synes jeg at iPod afspillerne oser af kvalitet i forhold til, billige plastik mp3 afspiller, hvor iPod er i glas og metal.
|
|
|
Øhh hvilke andre afspillere har du ejet? Brugervenlig, ja den er
okay (dårligere efter min mening end e.g. sony m.fl) idet den er simpel
og ret begrænset, men hey de stjal jo også deres UI fra Creative  Bedste,
nej, langtfra (der er både bedre hardcore og "softcore" afspillere),
den er okay kompromis hvis man skal have meget plads (classic) eller
hvis man bare skal have musik ud af sine ibuds  (okay her er jeg lidt ond) Kvalitet,
ikke i mine øjne (faktisk så synes jeg deres kvalitet hos apple
generelt er dårlig i forhold til konkurrenterne, e.g prøv af tab min s9
og en touch og se hvilken der overlever), ikke bedre end konkurrenterne
hvertfald, hvis du har holdt e.g en sony x-serie i hånden så gider du
ikke ipoden længere og vil synes at den virker billig  Men x-serien er så noget af det lækreste på markedet, så det er lidt snyd  Men
nu skal det siges jeg bryder mig ikke om apple og deres måde at føre
virksomhed på og deres produkter holder jeg mig helt fra pga deres
behandling af brugerdata og indsamling heraf (jeg vil ikke sende data
til dem 2x om dagen om hvad jeg hører m.m.), samt deres tvang til at
bruge programmer som e.g. itunes og itunes helper m.m. Sorry at jeg gik lidt off-topic
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ikke hysterisk med Apple. Det er bare et projekt at få bygget om på bil installationen fra Apple til noget andet.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino Tjah, det er meget en smagssag. Jeg kan så også lige tilføje at jeg heller ikke kan li' måden apple driver forretning på. (sagsøgninger, og Steve Jobs opførsel osv.) Kan godt være du synes Sony's X-serie vinder på materiale valg, men den halter satme noget så grusomt på software delen. Den har en skod browser, der mangler noget 'eyecandy' over ikonerne. Men kan godt se at Sony's hardwarevalg helt klart overgår iPod touch'en. (med blandt andet OLED skærmen). Jeg holder stadig på at iPod touch er det ultimative gadget til afspilning af musik, spille spil, og browse internettet. I det hele taget iPod'ens lækre design, og den er samtidig utrolig tynd.
"e.g prøv af tab min s9
og en touch og se hvilken der overlever" Tjah, tab et vindue på jorden og se om det overlever. Skærmen er i glas! Du kan sgu ikke regne med at glas holder til et styrt på jorden. Til trods for at jeg har tabt min iPod touch utallige gange, både på gulvet, også ned på metal (benene på min kontorstol) er glasset IKKE gået i stykker. Det har den fået et par ridser i skærmen, da jeg har haft den liggende i lommen sammen med fast nøgler, mønter, svensknøgle og meget mere.
|
| Til top |
|
| |
mprip Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 29 Juli 2010 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg burde komme med en kommentar her
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Jeg burde komme med en kommentar her
|
|
|
Der er da ingen der holder dig tilbage
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Kristensen skrev:
techtrino Tjah, det er meget en smagssag. Jeg kan s� ogs� lige tilf�je at jeg heller ikke kan li' m�den apple driver forretning p�. (sags�gninger, og Steve Jobs opf�rsel osv.) Kan godt v�re du synes Sony's X-serie vinder p� materiale valg, men den halter satme noget s� grusomt p� software delen. Den har en skod browser, der mangler noget 'eyecandy' over ikonerne. Men kan godt se at Sony's hardwarevalg helt klart overg�r iPod touch'en. (med blandt andet OLED sk�rmen). Jeg holder stadig p� at iPod touch er det ultimative gadget til afspilning af musik, spille spil, og browse internettet. I det hele taget iPod'ens l�kre design, og den er samtidig utrolig tynd.
"e.g pr�v af tab min s9
og en touch og se hvilken der overlever" Tjah, tab et vindue p� jorden og se om det overlever. Sk�rmen er i glas! Du kan sgu ikke regne med at glas holder til et styrt p� jorden. Til trods for at jeg har tabt min iPod touch utallige gange, b�de p� gulvet, ogs� ned p� metal (benene p� min kontorstol) er glasset IKKE g�et i stykker. Det har den f�et et par ridser i sk�rmen, da jeg har haft den liggende i lommen sammen med fast n�gler, m�nter, svenskn�gle og meget mere.
|
|
|
Det er rigtigt at den ikke er så godt til at surfe på nettet, men det er nu heller ikke derfor jeg køber en bærbar afspiller, jeg har min x201 og blackberry og det er de begge super gode til  Skærmen er ikke af glas, den er af hård plast ligesom alle andre. Den er ikke tynd, x-serien er tyndere og lettere, og stærkere  Ja ja skal nok holde igen
|
| Til top |
|
| |