| Forfatter |
|
helledie Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 10 August 2010 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen af jer, der har hørt denne IEM? Har læst en del om den, og synes den virker ret interessant :)
Så overvejer lidt om den skal være næste indkøb. Lige nu har jeg Eterna rev. 2 og RE0. Den er jeg glad for, på hver sin måde.
Men kunne da godt tænke mig en IEM som jeg kunne hele tiden, så jeg ikke skulle skifte :)
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 10 August 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha jeg har ikke hørt dem, men har hørt meget godt om dem ReviewDe går jo for at være nogen af de bedste IEMs overhovedet, men i den prisklasse hvad med nogen customs? e.g. et par JH13pro
|
| Til top |
|
| |
helledie Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2010 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det har jeg skam også. Livewire, UM, JH osv. Men den du taler om, starter jo i 1100 dollars. Hvorimod SM3'eren starter i
400 - så JH'eren er jo over dobbelt så dyr. Den ville samtidigt være skræddersyet til mig, så hvis det ikke lige er mig, hvilket
jeg stærkt tvivler på, så kan jeg ikke uden videre sælge den videre. Men jo - customs ville da være klart at foretrække.
Earsonics skulle også lave nogen, der kan måle sig med JH's større modeller. :)
Lige et spørgsmål ang. customs - hvordan er de at have i øret - modsat Ety? Jeg havde et sæt HF2 - og det duede slet ikke til
mine øre. Fik jo propper i ørerne af ingenting.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 10 August 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der jo JH5pro  Jeg har også kigget på sm3 og selvom de nok teknisk er bedre end e.g. JH5, så trækker det meget at de er custom. Jeg har desværre kun er4s pt, men vil tro at du ikke kan få noget bedre i øret end et par custom.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 11 August 2010 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det tager lidt tid at vænne sig til de formstøbte, men når det først er sket er det det bedste siden brød i skiver
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
helledie Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2010 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo det Claus. Men synes lidt det er en anden vej at gå. IEM er en ting, men custom IEM er en anden ting. Og ved ikke om
jeg er klar til at gå den vej endnu - for, hvis man først er gået den vej, fortsætter man nok den vej. Og det kan jo godt gå hen
og blive svine dyrt. Men man kan jo også få lavet custom sleeves til SM3'eren. Og hvis den er ligeså god, som man hører, så
kan jeg jo få lavet aftryk til dem :) Eller bliver det aldrig det samme som en rigtig custom iem?!?
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 12 August 2010 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Størrelsen på custum iem er mere diskret....
|
| Til top |
|
| |
helledie Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2010 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror jeg bliver nødt til at se, hvad X-jays er forn en størrelse, før jeg køber noget. For hvis de fortsætter hvor Q-jays slap bliver det jo fantastisk..
|
| Til top |
|
| |