Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Problemer med popcornhour A-110 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mrjonas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 17 August 2010 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Goddag alle sammen.

Jeg har et problem med min popcornhour. Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg ser min harddisk på min pc. Før da jeg brugte Windows XP kunne jeg bare bruge en driver fra fs-driver.org (Ved ikke lige hvad man kalder sådan en driver) Men nu da jeg har fået Windows 7 kan jeg ikke få det til at virke, har i nogen ideer til hvad jeg skal gøre?

Har forsøgt at opdateret firmwaret og det der MNT driver halløj, men det virker hverken med internet eller USB stik. Ved internet siger den at den ikke har forbindelse selvom jeg kan se at den her fået tildelt ip etc. Ved USB stik siger den at jeg ikke har tilsluttet noget, selvom den hver gang jeg sætter det i siger at nu er USB stikket blevet loadet.

Hjælp en mand i nød

Mvh

Jonas

Til top Vis Mrjonas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mrjonas

StefanR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 August 2010 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Hej Jonas.

Har den tidligere kunnet gå på internettet? Hvis du ikke har en decideret router, så kan det godt være at din udbyder giver PCH en IP, men ikke giver adgang til nettet (har oplevet dette på flere yousee/stofanet forbindelser).

Hvis du bruger USB, så mener jeg den skal være FAT formateret (check lige at den ikke er lavet til NTFS fra windows af).

Hvis du vil tilgå disken fra windows via USB, så bør du kunne google dig frem til en nyere driver der kører under Windows 7. Eller du kan installere NMT apps/tools som inkluderer en FTP server. Så kan du bruge en hvilken som helst FTP klient fra Windows til at tilgå din PCH.

/Stefan

Til top Vis StefanR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StefanR

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes