Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
Sendt: 12 September 2010 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
Var på udkig efter en SME som var bedre end min SIIIs arm, og var faldet over denne. Nu er den desværre budt op i mere end jeg kan afse lige nu. Den er ikke mint condition. Hvis nogen skulle være interesseret, udløber auktionen kl. 14.
Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
Sendt: 12 September 2010 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
Tak for tippet
Personligt har jeg der sådan, at hvis man alligevel skal give mange penge for en "dims" så vil jeg hellere give "lidt" mere og så få en i mint condition.
Ville jeg hjertens gerne Kan dog gætte mig til, at der skal spares lidt op, for på Ebay handles de nye for 1700$.
Tror dog at denne havde været et fornuftigt skridt i den rigtige retning i forhold til den SME SIIIs der sidder på Gyrodec'en. Men med de mangler som denne havde kosmetisk, synes jeg ikke jeg ville kaste for mange penge efter den. Den endte på 460 pund. Så den var nok havnet i 4300-4400,- inkl. fragt (og så har jeg ingen anelse om hvad vinderen havde som max bid).
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum