| Sendt: 12 September 2010 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har brug for hjælp, med at finde de bedste hovedtelefoner til hjemmebrug, som min pengepung kan klare. Og budgettet er så mellem 3000 og 4000. Har kigget lidt på den nye Denon AH-A100, men efter jeg læste en anmeldelse, hvor de mener den ikke har meget bedre lyd, end Denon AH-D1100, som så koster en tredjedel (!) så er det sådan lidt... Ja. Og musikgenrer, det er så meget blandet. Instrumental Jazz, art-rock, blid rock, og blid metal. Men mest i den stille ende, men med en masse detaljer, og instrumenter. Så det er lidt krævende musik.
Det skal så siges, at de kun bliver brugt hjemme, så ikke noget med at "spilde" penge på, at det er lukkede hovedtelefoner eller noget. Og har ingen hovedtelefonforstærker, men min forstærker har i det mindste en udgang der er milevidt bedre end iPod's osv. Ellers kan jeg erhverve mig en, lidt senere, så pengene skal kun bruges til selve hovedtelefonerne.
Forhandleren skal så være en hvor jeg kan prøve hovedtelefonerne, og skal være i, eller i nærheden af Fyn (dog på ingen måde Sjælland)
Tak :)
|