Sendt: 19 September 2010 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er svært at sige om den kan repareres før en der kan det har set på den Sansynligvis kan den det. Jeg har tidligere retippa hos Soundsmith med godt resultat, og de har je et super godt ry. Jeg har en PU til evaluering der pt, men ventetiden er efterhånden ekstremt lang. Jeg har ventet i snart et år nu  Jeg har også fået en PU retippet hos Benz. Det er super godt håndverk, men ventetiden er sinsygt lang. Jeg har en anden PU til retipping hos Expert Stylus Co. Jeg har ikke fået den i retur ennu, men kommunikasjonen er helt i top. Først sendte jeg forespørsel, så fik jeg en dato for hvornår jeg kunde sende min PU. Det var ca. en måned efter første kontakt. En uke efter de hadde modtaget min PU, kom en evaluering og anbefalt reparasjon i e-mailen. Det er nu 6 uger siden, og det er også estimeret ventetid . VdH har jeg hørt så varierede erfaringer med, at jeg vil ikke bruge de. Soundsmith og Expert har bedst rygte. Jeg blev ellers lige tippet om han her i Tyskland http://www.schallplattennadeln.de/en/Reparatur-Retipping-Ser vice/ Expert Stylus Co har info@expertstylus.co.uk
Puma
|