| Forfatter |
|
Batman86 Udelukket fra forum

Dobb.prof. Mr. MBG
Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 277
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 04:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja står og skal have ny cd-player!
Men er nok blevet lidt i tvivl...
Har en Vincent sv233, og har fået tilbudt en helt ny Vincent cd-s3 til 6500kr.
Men har også tænkt en del på Rega Apollo...
Skal jeg holde mig i Vincent hele vejen igennem... eller vil jeg kunne vinde noget ved sæt min sv233 sammen med en Rega
Apollo???
__________________ Der Ud Af,-
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 05:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej der Batman !
du behøves ikke at bruge samme mærke til det hele, forsøg dig bare frem til du finer det der faller i din smag, jeg vil tro at Regaen er mere musikalsk en Vincent cd´en, som sagt prøv dig frem 
|
| Til top |
|
| |
Batman86 Udelukket fra forum

Dobb.prof. Mr. MBG
Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 277
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fler der måske har erfaring med noget ligne?
__________________ Der Ud Af,-
|
| Til top |
|
| |
kvickly Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Marts 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 411
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rega Saturn, den er langt bedre og vistnok nedsat pt
|
| Til top |
|
| |
finlytteren Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke hørt Rega'en, men Vincent får stor ros for deres cd-spillere. Jeg tror begge mærker er okay til prisen.
Men et alternativ kunne være at beholde din sv233 og tilslutte en DAC til den. (Jeg går ud fra der er digital-ud på den).
Umiddelbart burde fx denne Stello og denne Music Hall være bedre end dac'en i både s3 og Apollo. Ellers er det godt nok sparet på alt andet end dac...
Hvis budgettet hedder 6500,- er der 1300,- til et coaxialkabel og lidt mindre kan måske nok gøre det!
Og så får du desuden fordelen af at kunne tilslutte pc, iPod, PS3 eller andre digitale midier!
|
| Til top |
|
| |
nvjens Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej batman.
jeg ville låne en rega med hjem og høre havde selv storebror til s3 og jeg synes den er lidt for lys i lyden
jeg vil hel klar gå efter en der er musikalsk. prøv at lytte til en amc cd 6d med rør kan købes i kbh pris 3500
vh jens __________________ LEBEN CS 600
LEBEN RS 30EQ
REGA P5
AMC CD6D
JAMO R909
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
chubbz Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Rega Apollo er en fantastisk CD spiller... Den har ikke meget konkurrence til prisen efter min mening...
Men prøv den...du vil blive overrasket hvor godt den lyder. Ellers så stol på anmeldelserne, hvor den får topkarakterer overalt :-)
__________________ Pass Labs
Dali Epicon
Rega
Cambridge Audio
Musical Surroundings
Kharma
Van den Hul
Mogami
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
finlytteren skrev:
|
Jeg har ikke hørt Rega'en, men Vincent får stor ros for deres cd-spillere. Jeg tror begge mærker er okay til prisen.
Men et alternativ kunne være at beholde din sv233 og tilslutte en DAC til den. (Jeg går ud fra der er digital-ud på den).
Umiddelbart burde fx denne Stello og denne Music Hall være bedre end dac'en i både s3 og Apollo. Ellers er det godt nok sparet på alt andet end dac...
Hvis budgettet hedder 6500,- er der 1300,- til et coaxialkabel og lidt mindre kan måske nok gøre det!
Og så får du desuden fordelen af at kunne tilslutte pc, iPod, PS3 eller andre digitale midier!
|
|
|
tror en Vincent SV-233 er en forstærker, og ikke en CD-afspiller... __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
finlytteren Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
|
| Sendt: 28 September 2010 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
finlytteren skrev:
|
|
|
|
tror en Vincent SV-233 er en forstærker, og ikke en CD-afspiller...
|
|
|
Jamen det har du da ret i... 
Jeg hoppede lige ind i Bathulen og kiggede efter og der står en Marantz CD6000OSE. Og den tror jeg såmænd også slår både vincent og apollo med en dac i den nævnte klasse!
Men jeg kan da godt se, at den ikke matcher Vincent forstærkeren, hverken i design eller farve...
|
| Til top |
|
| |