Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 12:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Cinemaxx Århus - mega godt! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Chillum123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2010
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 28 September 2010 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

Jeg vil helt klart uden tvivl mene, at CinemaxX Århus er den bedste biograf! Har I aldrig lagt mærke til, at når man bliver modtaget af medarbejderne, er de altid så venlige? Personalet gør deres opgaver vidunderligt, og jeg har altid de bedste oplevelser, når jeg besøger den fantastiske biograf. Når man spørger personalet om noget, er de altid åbne, høflige og kommer med præcise svar! - dejligt!
Kvaliteten er også i top, salene er behagelige!
Der var engang, hvor jeg spildte noget salsa, og jeg sagde det til en medarbejder, og hun sagde med det samme: "Det tager vi os af med det samme - tak, for at du sagde det til os!" :) jeg gik derfra med et smil! Medarbejderen lød så engageret, og hun gik straks i gang med at tørre salsaen op!
Det er altid super fede oplevelser i Cinemaxx Århus! :D
Til top Vis Chillum123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chillum123

Møffe-manden
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Oktober 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 September 2010 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Chillum, du skulle vel ikke selv arbejde i Cinemaxx.

Det lyder godt nok som en omgang skjult reklame, det du har gang i der

Jeg har den stik modsatte oplevelse. Har været der en gang og det blev både min første og sidste gang

Til top Vis Møffe-manden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Møffe-manden

Chillum123
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2010 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Nej, men har lagt ansøgning derind, de har ikke svaret, rimelig træls!
Men helt seriøst, CinemaxX Århus er virkelig en genial biograf!

chubbz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 September 2010 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Hej.
Nu vil jeg ikke skyde dit indlæg ned, for jeg synes det er fantastisk at der kommer nogle positive indlæg på dette forum.
Men jeg vil give Møffe-manden ret, jeg er nu heller ikke særligt begejstret for biografen.
- Det kommer sig mest på kvaliteten af filmene jeg har været inde og se...jeg synes tit at billedet er grimt og støjet. Jeg har på fornemmelsen at kameraerne ikke bliver renset og kalibreret, da der faktisk typisk er flottere billede på den DLP der viser reklamer end på 35mm filmen.
Jeg var fx inde og se Clash of the T...og der var konstant støj og flimmer i højre side af skærmen, under hele filmen.
- og når der endelig er problemer bliver de ikke rettet... Jeg kunne godt få på fornemmelsen at der sidder en ung studerende og læser lektier istedet for at betjene filmudstyret :-)
Jeg var endda oppe og sige det til en af de ansatte efter "Titans"...og der fik jeg bare en flabet bemærkning om at sådan skulle det se ud...det var analog film og det kunne man ikke gøre noget ved.
- og jeg sagde det altså på en pæn og diskret måde. - Ikke lige min opfattelse af god service.

Men vil dog også sige at Cinemaxx er 1000gange bedre end BioCity....hvilket jo så siger en del om min holdning om BioCity.

Cambridge Audio
Musical Surroundings
Kharma
Van den Hul
Mogami

Til top Vis chubbz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chubbz

Chillum123
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2010 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Jeg kan sagtens se, hvad du mener, nogle gange kan der godt være lidt problemer, men 90% af gangene er det fint, jeg er i hvert fald godt tilfreds :)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes