| Forfatter |
|
martin_p Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilket mærke har i bedst erfaring med og hvad ville i vælge, hvis man står med et dedikeret bio rum på 25kvm?
|
| Til top |
|
| |
martin_p Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv tænkt mig at satse på SVS, da jeg har læst rigtig mange gode anmeldelser, men endnu ikke hørt en eneste spille.
|
| Til top |
|
| |
Jan Post Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 344
|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hverken hørt Sunfire eller SVS, så jeg ved ikke hvordan de spiller. Har selv en Velodyne Optimum SPL-1200 Ultra og er meget glad for den. 
AV-Connection forhandler Velodyne.
|
| Til top |
|
| |
martin_p Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm en SVS pb12 plus vejer 50 kg og en Velodyne spl 1200 ultra vejer kun 22kg. Har vægten i en sub ikke meget at sige, mht vibrationer osv?
|
| Til top |
|
| |
Morten A Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sunfire skuffer meget i forhold til prisen sammenlignet med de 2 andre efter min mening. Men måske du kan låne et nogle af de forskellig sub med hjem, det har i hvertfald kunne lade sig gøre for mig.
|
| Til top |
|
| |
martin_p Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor henne kan jeg låne en SVS, af hvad jeg har hørt, så er det ikke nemt, da de kun forhandles i norge som værende det sted der er tættest
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er rigtigt at SVS kun forhandles af L-sound i Norge, så måden at prøve den på er, at købe den!
Du har 45 dages returret, hvis den mod forventning ikke skulle leve op til det du ønsker dig.
Jeg har selv en af deres billigere modeller, PB-12NSD der spiller i et rum på 45-50 m2. Den er rigelig kraftig, der er kun skruet en fjerdedel op på volumen! __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
martin_p Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
|
Det er rigtigt at SVS kun forhandles af L-sound i Norge, så måden at prøve den på er, at købe den!
Du har 45 dages returret, hvis den mod forventning ikke skulle leve op til det du ønsker dig.
Jeg har selv en af deres billigere modeller, PB-12NSD der spiller i et rum på 45-50 m2. Den er rigelig kraftig, der er kun skruet en fjerdedel op på volumen!
|
|
|
Hmm det lyder lovende, jeg tror nemlig jeg skal have fat i 2 stk, da det skulle gi et bedere resultat.
|
| Til top |
|
| |
audiogon Udelukket fra forum

Bruger siden: 18 November 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 03 Oktober 2010 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
SVS killer finder du her: PHPSESSID=1701c450fbc1c3c0f22fd301feeeefca">Teufel
Jeg har selv den gamle SW 12000 fra Teufel og må sige at jeg intet er i nærheden til under 50000 kr.
Ikke hvad jeg har hørt. Velodyne og Sunfire og B&W mellem 10000 og 20000 kr er simpelthen ikke gode nok.
SVS er der problemer med at de kan få stoppet igen, læs er langsomme. Du buldrer og er ikke særlig rafinerede i lyden.
Jeg troede det bare var rummet jeg hørte den i, men mit indtryk bekræftes af denne højkvalitets test.
Du kan læse tests her: areadvd
SVS leverer tryk og mudren, men ikke gennemsigtighed og finesse samt lydtryk som Teufel. Teufel får senere en
MASTERPIECE stempel.
Du kan under hardware test finde flere subs.
|
| Til top |
|
| |