Sendt: 16 Oktober 2010 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer! Jeg har været så heldig at overtage en gammel B&O bas-enhed, af noget familie. Sagen er den, at jeg håber at kunne få den til at indgå som Bas i et 5.1 surroundsystem Sagen er den, at den ser meget besynderlig ud - den har ikke de indgange som er standart for en bas-enhed skulle jeg mene, men igen - jeg er ingen ekspert på området. Det er muligt det er fuldstændig umuligt det jeg ønsker, og fred være med det - hvis det er sådan. Men jeg er nød til lige at høre ad her inde, da jeg før har været heldig med god vejledning ;). Den skal indgå, somsagt, i et 5.1 system - jeg har en Sony Surroundreceiver som er fra omkring år tusindskiftet - vil jeg skyde på. Jeg har 5 højtalere sat til og det spiller helt fint. Der er en indgang bag på denne der er dedikeret til "subwoofer" og stikket der skal benyttes er vidst et std. AUX-kabel. Men B&O-bassen har ikke et sådant stik, den har derimod følgende: LEFT &n bsp; RIGHT IN/OUT IN/OUT | IN/OUT IN/OUT And thats it. Det drejer sig om denne: BeoVox Cona Passive Subwoofer http://beocentral.com/beovoxconaHer er nogle billeder af hvordan den ser ud, underneden.  Jeg håber der er nogen der kan hjælpe, jeg har vedlagt det information jeg tænkte var relevant - men hvis der er mere i skal vide, må i sige til - på forhånd mange gange tak. mange venlige hilsener Robert
|