Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 00:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Cd-afspiller til accuphase E-202 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Benjamin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg vil høre om der er nogen af jer der har et forslag til hvilken cd-afspiller som vil passe til min E-202'er, jeg har en Rotel RCD-02 nu, og lyden er meget spids/hård. Så det er ved at være sådan at når jeg skal høre musik, så bliver det via pladespiller (Projekt Xpression) eller tuner (Accuphase T-101). Så har i et forslag til en cd-afspiller som ikke er så spids i lyden? prislejet er ca 2500 kr. både brugt og nyt.

På forhånd tak.

Benjamin
Mit Setup
Til top Vis Benjamin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benjamin Besøg Benjamin's Websted

sborup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Hej Benjamin.

Har også hørt at Rotel til tider kan være lidt skarpe/spidse i lyden, selvom de laver mange fine produkter. Hvad med at prøve Rega Apollo cd afspiller. Så vidt jeg ved sku de være rigtig fornuftige og analoge i lyden, får god kritik. Burde kunne fås til den pris brugt. Ellers er der også Marantz, som skulle lave gode cd afspillere med behagelig klang. Har selv en Exposure 2010s som også er fornuftig. Den er ihvertfald ikke spids i lyden. Ellers må du bare satse på vinylen. Det lyder også for fedt

Til top Vis sborup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sborup

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes