| Forfatter |
|
truef Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Hvad skal sådan een plattermatter måtte koste i næsten ny stand? Kan ikke huske hvad sådan een kostede fra ny?
|
| Til top |
|
| |
ASML Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej truef.
Hvad den skal koste det vil jeg ikke svare på, men jeg kan fortælle at den vejledende udsalgspris i mange år var 450 kr.
Audio Consult solgte dem til sidst for, hvis jeg ikke husker helt forkert, 250 kr. stykket...
Mvh
ASML
|
| Til top |
|
| |
1966 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan det ikke være lige meget hvad den har kostet som ny i sidste ende spare du penge på at købe den som lidt brugt det kan ikke være anderledes.  1966.
|
| Til top |
|
| |
ASML Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
1966, jeg formoder det er dig som er sælger til den Platter Matter måtte der er til salg på KSB.....  For magen til "kryptisk" udmelding har jeg ikke set længe.....  Mvh ASML
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
ASML skrev:
Hvad den skal koste det vil jeg ikke svare på, men jeg kan fortælle at den vejledende udsalgspris i mange år var 450 kr.
Audio Consult solgte dem til sidst for, hvis jeg ikke husker helt forkert, 250 kr. stykket... |
|
|
Det kan jeg bekræfte. Måske den endda kostede 200 kr., det kan jeg ikke helt huske. Jeg købte den nemlig hos Audio Consult for nogle år siden til den pris.
En brugt PlatterMatter ville jeg ikke give mere end 100 kr. for. Og det er netop derfor jeg ikke sælger min - det kan ikke lønne sig 
Rent lydmæssigt fandt jeg den - dengang - lidt "fed" i det... Bassen var god og "tuneful", men jeg syntes også den lidt lagde en dæmper på det hele. Det er også en af grundene til at jeg nok ikke ville give mere end 100 kr. for en brugt, netop for at det ikke skal koste alt for meget at prøve den af.
|
| Til top |
|
| |
1966 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ASML nej det er ikke mig der har den til salg og har aldrig haft en kun haft en på prøve år tilbage men den faldt ikke i min smag lydmæssig så godt ord igen  MVH 1966.
|
| Til top |
|
| |
ASML Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt i orden..No hard feelings...  Mvh ASML
|
| Til top |
|
| |
Lencofyn Forum Bruger

Tidligere schmidt2
Bruger siden: 06 Januar 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 705
|
| Sendt: 30 Oktober 2010 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan den anbefales til en Sl1200?? Har den gode gamle tunge technics måtte med et stykke antiskrid ovenpå. Ikke at jeg har noget at udsætte på min lyd, men at tweake er jo at leve. Ikk??
|
| Til top |
|
| |
ASML Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2010 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis din pick up/tonearm/pladespiller er til den lidt lyse side så kan den eventuelt hjælpe med at få lyden til at blive lidt mere "neutral" ....Den er som Wymax også er inde på, en smule gumpetung/fed i gengivelsen af bas og har en tendens til at dæmpe en smule i mellemtone- og diskant-området.
"Der er rendt meget vand gennem floden", siden Platter Matter kom frem.
Men hvis den kan anskaffes billigt så kan den da eventuelt prøves af.
Mvh
ASML
|
| Til top |
|
| |