| Forfatter |
|
bhaagensen Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej digitalister.
Dette bliver lidt dobbelt-post (se Tom P/Beatles tråden under musik), men jeg synes initivet er så godt at det fortjener lidt omtale.
HDtracks er jo som mange ved en online/digital musikbutik med en hel del højopløst materiale. Problemet med denslags er jo at den udbudte musik ofte er lidt smal... For nyligt har de dog fået nogle ret så gode tilføjelser.
1. Paul Mccartney/Wings' "Band on the Run" i 24/96 ukomprimeret version.
2. 4 gode udgivelser fra Deutsche Grammophon
3. Tom Petty and the Hartbreakers "Damn the Torpedos" i Deluxe-version.
Dette i tillæg til deres eksisterende udvalg. Fx. Krauss/Plant's "Raising Sand".
Det synes jeg man bør støtte op om. Så breder det måske om sig :)
www.hdtracks.com
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke noget med at man kun købe hos dem i USA?
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
bhaagensen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og nej. Udenfor USA er man desværre tvunget til at anvende Paypal som betalingsform.
|
| Til top |
|
| |
James Rabundus Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og det kører nemt nok, bruger det selv
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 760
|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
| Er der ikke noget med at man kun købe hos dem i USA? |
|
|
Det er ganske nemt at bruge paypal. __________________ Callesoroe
|
| Til top |
|
| |
terp2004 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 283
|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
bhaagensen skrev:
Hej digitalister.
Dette bliver lidt dobbelt-post (se Tom P/Beatles tråden under musik), men jeg synes initivet er så godt at det fortjener lidt omtale.
HDtracks er jo som mange ved en online/digital musikbutik med en hel del højopløst materiale. Problemet med denslags er jo at den udbudte musik ofte er lidt smal... For nyligt har de dog fået nogle ret så gode tilføjelser.
1. Paul Mccartney/Wings' "Band on the Run" i 24/96 ukomprimeret version.
2. 4 gode udgivelser fra Deutsche Grammophon
3. Tom Petty and the Hartbreakers "Damn the Torpedos" i Deluxe-version.
Dette i tillæg til deres eksisterende udvalg. Fx. Krauss/Plant's "Raising Sand".
Det synes jeg man bør støtte op om. Så breder det måske om sig :)
www.hdtracks.com |
|
|
20 dollar for en macca-klassikeri topkvali. Den skal man da ha' Tak for tip!
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er korrekt at betaling med Paypal fungerer, og at man derved teknisk set kan købe hos HDTracks. Desværre står der sådan i deres betingelser: 11. Territory. The Digital Store is currently available only in the
continental United States, and is not available in any other location.
You agree not to use or attempt to use the Digital Store from outside of
the available territory, and that HD may use technologies to verify
your compliance. Det så jeg meget gerne blev ændret så man LOVLIGT kunne hente deres udvalg, for det er virkelig nemt og godt, og udvalget bliver bare bedre og bedre. Jeg tror problemet er i henhold til amerikansk lov. HDTracks får vist nogle helt andre betingelser og krav trukket ned over hovedet, hvis de udbyder til internationalt salg.
__________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
bhaagensen Forum Bruger

|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
golfdane, tak for uddybelsen. Jeg burde nok have skrevet det i første indlæg, men jeg antog, af en eller anden grund, at "alle" var bekendte med dette...
Jeg tror også du har ret i at det ikke beror på uvilje fra HDTracks' side - det vil jo heller ikke give mening for et kommercielt foretag. På overfladen kan det jo minde om de begrænsninger som har, og stadig er forbundet med fx. køb af indehold via iTunes - og mange, mange andre lignende eksempler.
For mig er det altså vanskeligt at forstå hvorfor DK/Europa tilsyneladende alltid skal ligge så langt efter USA med disse ting. Hvad ligger i vejen for at man kan etablerer nogle fælles-europeiske aftaler/systemer for sådan noget?
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
golfdane skrev:
Det er korrekt at betaling med Paypal fungerer, og at man derved teknisk set kan købe hos HDTracks. Desværre står der sådan i deres betingelser:
11. Territory. The Digital Store is currently available only in the continental United States, and is not available in any other location. You agree not to use or attempt to use the Digital Store from outside of the available territory, and that HD may use technologies to verify your compliance.
Det så jeg meget gerne blev ændret så man LOVLIGT kunne hente deres udvalg, for det er virkelig nemt og godt, og udvalget bliver bare bedre og bedre.
Jeg tror problemet er i henhold til amerikansk lov. HDTracks får vist nogle helt andre betingelser og krav trukket ned over hovedet, hvis de udbyder til internationalt salg.
|
|
|
I AM AN AMERICAN...... .... Who the fu... has put an .dk on my email adress...... __________________ Callesoroe
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
callesoroe skrev:
golfdane skrev:
Det er korrekt at betaling med Paypal fungerer, og at man derved teknisk set kan købe hos HDTracks. Desværre står der sådan i deres betingelser:
11. Territory. The Digital Store is currently available only in the continental United States, and is not available in any other location. You agree not to use or attempt to use the Digital Store from outside of the available territory, and that HD may use technologies to verify your compliance.
Det så jeg meget gerne blev ændret så man LOVLIGT kunne hente deres udvalg, for det er virkelig nemt og godt, og udvalget bliver bare bedre og bedre.
Jeg tror problemet er i henhold til amerikansk lov. HDTracks får vist nogle helt andre betingelser og krav trukket ned over hovedet, hvis de udbyder til internationalt salg.
|
|
|
I AM AN AMERICAN...... .... Who the fu... has put an .dk on my email adress......
|
|
|
Just dowloaded "Band on The Run" in the unlimmited 24/96 version. And I must say as an true American. It just sounds awsome!! What a soundstage... Fantastic. And think. It is from 1973...
Hope that you Danes will be able to download it some sunny day.... __________________ Callesoroe
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 17 November 2010 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt, lad os komme igang! __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |