Bruger siden: 04 September 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 18 November 2010 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
Nu har jeg kigget som en sindssyg på internettet efter et smart cd-skab med plads til en del cd'er (mindst 200) og besøgt adskillige møbelbutikker i søgen på at finde noget. Det jeg søger er et skab, det er egentlig lige meget om det står på gulvet eller hænger på væggen, bare det ikke fylder for meget, og så er det vigtigt at cd'erne er "gemt væk" så man ikke ser dem...ved ikke om der er nogle der har nogle gode idéer? :)
Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
Sendt: 18 November 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
Ikea har f.eks. denne der rummer 180 cd'er så du kan sætte 2 sammen og så er der plads til 360. Min søn har sådan en på sit værelse. Da vi købte den til ham kunne man også få låger til.
Bruger siden: 04 September 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 20 November 2010 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
Sådan en har jeg faktisk i forvejen, kæresten er ikke helt vild med den, så er bl.a. den der skal skiftes ud :) søger lidt noget aflangt noget med én låge. Men tak for hjælpen ellers :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum