Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 06:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Gider man stadig købe HF ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

http://hifilink.dk/nyheder/Nyhed.asp?NyhedsID=489

Det var da snart en af de eneste grunde til at købe bladet.

SUN audio
Branchemedlem
Branchemedlem
SUN audio ApS

Bruger siden: 07 Maj 2003
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er HELT fint at undvære Cd pladen, og lad os da få nogle flere test og artikler istedet.

- Held og lykke til HF med det " Nye" magasin.

mvh

Kenneth

Til top Vis SUN audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SUN audio Besøg SUN audio's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

JA det bliver rart med nogle flere tests, det var ved at blive lidt tamt det blad. og den skive er der alligevel kun et par numre på jeg gider høre flere gange..

JEg glæder mig til det nye blad.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

Jeg synes altså det er fedt at CD'en forsvinder til fordel for flere test.

Jeg har nu købt bladet i 1 år + et nr. Flere af cd'er har jeg kun lige zap'et igennem. Og så væk i reolen.

Mvh.

Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Æv, jeg har ski nydt at sætte den på, fordi at den er så blandet, da meget af den slags musik får jeg kun på den cd, nød at teste min H/K 8500 med noget akustisk og beethoven;-) men flere test er da heller ikke afvejen.

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Jeg glæder mig også! Har købt det mange gange inden jag var studerende igen, men det har vært for dyrt for mig siden jeg begyndte på s.u. igen, så har lånt det på biblioteket. Forhåbentlig falder prisen!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Jeg vil ønske High Fidelity al held og lykke med det "nye" magasin, jeg kommer ikke til at savne ref. cd'en.

-og ja ! jeg køber fortsat magasinet i løssalg.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Jeg går også over til løssagl så kan man nøjes med at købe de blade hvor der er interssante test i.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Anders_K
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Personligt har jeg aldrig købt High Fidelity. Jeg synes simpelhen det er for dårligt til at jeg vil give 90 kr for. Tilgengæld låner jeg det fast på biblioteket, og til den pris synes jeg det er ganske glimrende

jeg må indrømme at jeg syntes godt om reference CD'erne. På den møde kom man til at høre meget musik jeg ikke selv ville have købt. Dog vil jeg sige at flere test er vejen frem hvis de ønsker mig som køber, så det er nok en ganske god beslutning de har taget.

Til top Vis Anders_K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders_K

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Det bliver spændende at se hvad der sker

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

Jeg synes nu at CDen var interessant og ganske relevant for bladet, tror jeg vil komme til at savne den. Mest fordi der tit var musik, som jeg ellers ikke var blevet introduceret for.

De burde måske satse lidt mere på deres hjemmeside, så der var mere interessant læsning der, i stedet for blot lidt reklame for bladet.

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 05:50 | IP-adresse registreret  

Jeg synes også CD'en var det eneste der retfærdiggjorde den meget høje pris.

HFs CD har indviet mig i megen ny musik jeg ellers aldrig var faldet over, så jeg kan kun begræde tabet af den.

Men flere tests?  

Det var sku blevet lige lovligt tyndt på det punkt, så tyndt at jeg faktisk var holdt op med at købe det. Ud af de 4 tests der var i, var man måske heldig at finde en der var interessant og om stereo. Så hvis de opper antallet kan det da være jeg begynder at læse det igen.

Samtidig kunne de evt. øge oplaget så det kom ud hver måned istedet for 8 gange om året...

Oogie Boogie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 07:26 | IP-adresse registreret  

Det bliver fedt med flere test, jeg syntes ikke at de er kritiske nok i de test de laver i dag. Cd'en var der dog lidt godt ved, fik hørt noget musik jeg ikke plejede at høre.
Til top Vis Oogie Boogie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oogie Boogie Besøg Oogie Boogie's Websted

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 08:35 | IP-adresse registreret  

Det bliver spændende hvad det nye tiltag gør håber det bliver bedre med flere test.

Fint for mig af CD'eren nu skrottes.

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

Hylle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Jeg ville ønske HF havde mod til at skive nogle ærlige anmeldelser, for mig at se er de altid positive eller meget positive, de er i "lommen" på Hifi distributørene, og tør kun skive de de gerne vil høre. 

Til top Vis Hylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hylle

troelskn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Det skyldes måske at HF kræver at der indrykkes en helsides annonce til 50K hvis et produkt skal testes. Så giver de tilbage med en god reklamerende anmeldelse.

Bare noget jeg har hørt, et rygte.......

MBAA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg gi´r nu også gerne afkald på den medfølgende CD, hvis det kan betyde flere test´s. Bevares jeg har da brugt dem, men har efterhånden en cd samling, der rigeligt indeholder nok gode optagelser til at "rode med" - af både den ene og anden slags.

Har abonneret på HF i et par år men har på det seneste overvejet at gå over til løssalg, da der, i følge min ydmyge mening, er blevet længere og længere mellem interessante tests og artikler. Førhen tyggede jeg bladet igennem fra ende til anden på et par dage - nu kan der gå et par uger og ikke alle artikler eller test´s bli´r læst.

Jeg har dog også undret mig lidt over, at der stort set kun er tale om positive test´s og forholdet til de enkelte leverandører, kan da nok spille ind. Jeg ved dog ikke, om de ligefrem roser et givent produkt, for at "please" leverandøren, hvis de i bund og grund ikke bryder sig om det - det har jeg svært ved at forestille mig. Måske har de flere produkter inde til test og kun dem, der kan skrives overvejende positivt om, kommer i bladet - for i givet fald ikke at hænge nogen ud og dermed bevare et "fredfyldt" forhold til branchen??? Ja, jeg ved det ikke, det er rent gætteri.

Men, men - lad os nu se, hvad der sker. HF har da i alt fald taget et initiativ til, at der skal ske noget og det er da positivt.

MVH

MBAA

Til top Vis MBAA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MBAA

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Der er tilsyneladende et kæmpe marked for magasiner til enhver lyst.

Jeg tror såmænd også der er et stort marked for et elektronikmagasin, men markedet for et seriøst hifi blad som de fleste herinde vil have det er nok ikke ret stort.

High Fidelity er hvad vi har og vel hvad vi fortjener. Hånden på hjertet – Hvis Kurt von van auslese Kubik skulle teste EBEN i HF og han skulle skrive sin ærlige mening med sin skarpe pen, kunne et blad holde til det? Jeg ville købe det for sure, og blive abonnent igen.  

Og lad os ikke glemme at hifi blade er en del af showet, mest set fra producent og leverandørsiden. De kommer med produkterne og de fleste penge via annoncer. Og dem der laver bladet har sikkert også hang til biler, koner, hus og børn.

HF kunne passende nu – genudgive 3 til 5 cd’er med det bedste fra cd’erne, måske oven i købet produceret af JVC XRCD, så der virkelig kom rigtige REFERENCE cd’er.

En bus/togtur uden et hifi/musikblad er ingen tur. Sælg bilen.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

kimj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg får mere udaf at læse på hifi4all (der får man da testeren ærlig indtryk både negative og positive og tak for det ).

Der eneste jeg fik udaf bladet var cdén som kunne introducerer mig for nyt musik, resten fangede ikke min interesse (havede bladet i 6 mdr.). Jeg havde forventet noget som midt i 90´hvor man kunne læse om selvbyg, test osv. det var tider.

Hilsen Kim J

Til top Vis kimj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimj

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 24 Marts 2004 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Det er godt at cd'en kommer ud, mener jeg! Alt for meget kedeligt klassisk musik. Sidste gang jeg købte bladet  var der sågar et nummer med to eskimokvinder, der sang strubesang!!!!!!!! Det lød  frygteligt! Resten var også en gang hø. Bladet er egentlig ok, bare lidt for dyrt.. Vi må håbe prisen falder lidt uden cden.
Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes