Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. maj 2024 | 00:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: B&O For studerende (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Max Brauer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 November 2010
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 108
Sendt: 29 November 2010 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Hej alle


Jeg har efterhånden fået samlet lidt Bang og Olufsen udstyr sammen. udstyr der spiller godt, har stil men stadig er til at betale, hvilket har gjord det en del nemmere for mig at kunne nyde musikkens verden selvom jeg er studerende :)

sidste år snakkede jeg med min far om at anskaffe mig en ordentlig forstærker samt et par gode højtalere til en fornuftig pris. havde lige renoveret hele mit værelse med nye møblement mm. derfor havde jeg det krav at anlæget skulle være stilrent og passe til mine møbler.

han fortalte at han havde en gammel forstærker at stå på sit arbejde som ikke havde spillet i godt 10 år nu, den kunne jeg få. det viste sig at være den (ifølge mig) smukkeste forstærker B&O til dags dato har produceret. Den har kun to indgange hvor den ene er phono, derfor kunne jeg kun bruge en af mine lydkilder ad gangen og jeg har efterhånden: ipod (dock), fjernsyn, airport (trådløs lyd er en dyd) og så ville jeg gerne have en ekstra så venner kunne smide deres iphone el. Til anlæget også. Det løste jeg med en RCA switch til ca 80 kr mener jeg.

Beomaster 1900-2


 

RCA Switch


 

Det elegante design med træ og touch, samt det elegante kontrolpanel gjorde at jeg forelskede mig med det samme. Den efterfølgende jul fik jeg et par beovox 600, som matchede forstærkeren og spillede okay.