Jeg tror faktisk jeg har fundet en løsning, nogle andre relæer, men I får lige min crazy idé alligevel :>
hehe, jeg har lige prøvet at mixe noget samme i paint.net:

Det virker meget mærkeligt, det ved jeg, men jeg skal prøve at forklare hvad min idé er:
Jeg starter lige med at forklare fra - af :) Først starter jeg med sort kredsløb:
strømmen løber fra -, og op i kontakten i relæet, som der skifter imellem de 2 ben - strømmen løber så igennem kontakten, og over til det andet relæ ( det øverste), hvor strømmen så løber igennem de 2 ben hvor der er kontakt. Når så knappen trykkes kort ned og laver forbindelse, fortsætter strømmen igennem det andet relæ, og tilbage til plus.
kort sagt, når knappen tændes, laves forbindelse mellem 2 på ben på hoved-relæet, som så "holder sig selv tændt".
nu er hoved-relæet ( det tættest på + og - ) tændt. når dét relæ tænder, tænder de 2 andre også, de står nu sådan, at når man trykker på knappen kort igen, kortslutter man + og -, og relæerne vil slukke.
Jeg ved det er rigtig meget vrøvl, men jeg er 100 på det virker. Jeg ved godt strømmen løber fra plus til minus, bare så I ikke ryster på hovedet :)
Men de relæer jeg bruger er meget små, så når de skifter, så springer der en gnist i relæet, så det bare står og summer, fordi det klikker frem og tilbage. Jeg har lige prøvet med et bil-relæ, det virker som det skal, har dog desværre kun ét, så kan ikke teste 100 % endnu.
Et andet spørgsmål er, kan jeg smide en modstand ind, så når jeg slukker relæet igen, så kortslutter det ikke min strømforsyning 100 % ? det skal selvfølgelig være nok itl relæerne slukker, men det skal ikke være så strømforsyningen dør :)
Tak på fohånd :>