Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. maj 2024 | 20:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Nyt forum emne (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
naim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 317
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Hej HiFi4All

Hvornår får snurreround-anlæg deres eget forum herinde, hvor der kan up-loades billeder. Emnet "Mit hifi/high-end anlæg" er efterhånden ikke andet end de hersens anlæg. Eks titlen "mit kommende anlæg", når jeg læser dette tænker jeg FEDT, et nyt 2-kanal anlæg, men NEJ... endnu et snurreround. Temmelig trættende at åbne disse emner, når det ikke interesserer mig.

Se bl.a denne afstemning: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6627&PN =1

hilsen naim



__________________
I wanted the best, I got the best.. KISS
Til top Vis naim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af naim
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

naim skrev:

Hej HiFi4All

Hvornår får snurreround-anlæg deres eget forum herinde, hvor der kan up-loades billeder. Emnet "Mit hifi/high-end anlæg" er efterhånden ikke andet end de hersens anlæg. Eks titlen "mit kommende anlæg", når jeg læser dette tænker jeg FEDT, et nyt 2-kanal anlæg, men NEJ... endnu et snurreround. Temmelig trættende at åbne disse emner, når det ikke interesserer mig.

hilsen naim

Jeg er enig med dig, men man kunne måske gøre noget andet, nemlig sætte kryds i om det er en surround anlæg eller stereo anlæg man har så kunne vi som læsere sortere i det. 

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1465
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

Ja uhada, det skulle da være slemt, om man skulle komme til at se en type anlæg man ikke kan tåle ....læs lige adressen til denne hp igen, og så tænk over det. Ellers en udemærket idë, men en tråd må være nok.
Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

naim skrev:

 Eks titlen "mit kommende anlæg", når jeg læser dette tænker jeg FEDT, et nyt 2-kanal anlæg, men NEJ... endnu et snurreround. Temmelig trættende at åbne disse emner, når det ikke interesserer mig.

Kunne du så ikke automatisk indstille dig på at alle anlæggene er snurrerundt, og så blive glædeligt overrasket når der kommer et stereo-setup?

 

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 1117
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Jeg så gerne at shawamelyd og folk med musik som det primær bliver helt skilt ad. Os med vægten lagt på 2 kanaler og musik, bliver kvalt i disse moderne tider. De folk der går meget op i henholdsvis musik og film, ville - tror jeg - få mere ud af besøge seriøse hjemmesider med henholdsvis, det ene og det andet. Simpelt hen en side der hed stereo4you.dk og sourrund.dk Kom nu admin. Når alt kommer til alt, ville alle være bedst tjent med dette.

Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

hvad så med os der nyder begge dele ... jeg synes selv at min stereodel er rimelig god, ihvertfald klart bedre end min surrounddel, men jeg har jo surround - hvor skal jeg være? jeg holder meget af begge dele.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 385
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Personligt synes jeg da det er fint hvis Snurrerundt og 2 kanal´s stereo bliver delt op. Der er jo andre ting herinde der er delt op. Det vil da kun gøre det nemmere for folk at finde det de evt. søger/vil læse om. Men igen, bare min mening.



__________________
Mvh Postmanden / Jan.

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden
 
Anders_K
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 670
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
hvad så med os der nyder begge dele ... jeg synes selv at min stereodel er rimelig god, ihvertfald klart bedre end min surrounddel, men jeg har jo surround - hvor skal jeg være? jeg holder meget af begge dele.

Du har helt ret. Desuden synes jeg det er ret gammeldags hvis man skulle opdele stereo og surround. Flere og flere, herunder både brugere og producenter, formår at integrere de to ting i hinanden og med SACD og DVDA er surround jo ikke noget som kun hører til film-nørder mere. At der er mange flerkanals anlæg vidner da bare om at surround ikke er til at komme uden om. Og det selvom de gamle skiver er i stereo.

Til top Vis Anders_K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders_K
 
micjen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 478
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Så vil jeg også have delt op i mærker, så jeg ikke skal sidde og se på visse skotske og engelske fjolle mærker, prisklasse og om ejeren er sort, hvid, gul, blå, eller rød

 

Til top Vis micjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjen
 
Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 1117
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Nu ikke så meget pjat. Hvad er i for en flok hippier? Kan i ikke tåle er der er nogen der er "gammeldawse" ?? Hvorfor i alverdenen skulle der være noget problem? Jeg er sikker på at en opdeling, ville føre til en mere seriøs holdning fra begge lejre? Det der med multietnisk elektronik er sgu noget fjolleri.

 

 

Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 25 Marts 2004 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

naim skrev:

Hej HiFi4All

Hvornår får snurreround-anlæg deres eget forum herinde, hvor der kan up-loades billeder. Emnet "Mit hifi/high-end anlæg" er efterhånden ikke andet end de hersens anlæg. Eks titlen "mit kommende anlæg", når jeg læser dette tænker jeg FEDT, et nyt 2-kanal anlæg, men NEJ... endnu et snurreround. Temmelig trættende at åbne disse emner, når det ikke interesserer mig.

Se bl.a denne afstemning: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6627&PN =1

hilsen naim

Forresten synes jeg det er under al kritik, at du kritiserer brugeren med indlægget, i hans egen tråd, for at det er et surroundanlæg han har! Han er da glad for det, så hvad har han gjort galt!

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8681&PN =1

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 26 Marts 2004 kl. 07:21 | IP-adresse registreret  

x
Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
bole
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 111
Sendt: 26 Marts 2004 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

dfms skrev:
Kommer der så også emne forum for dem der høre på 78'er, og ser gammle film i mono.

Jeg tror jeg vil sende billeder ind af mit køkken Denver micro-anlæg fra Føtex -  hifi er jo forældet - det er ikke hvad folk vil ha' i dag. De fleste er jo ligeglade med lyden og hører ligesågodt mp3 som cd f.eks.

Til top Vis bole's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bole
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 26 Marts 2004 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Hmmm, det er da lidt trist at det her skal blive sådan en gang rod.

Hvorfor er det så besværligt at skille 2-kanalslyden fra Surroundlyden? Jeg hører selv til en af dem der er træt af at kigge på Denon og Yamaha surroundanlæg, på den anden side skader mig nok heller ikke.

Well, dem der har interesse i begge dele kunne vel teoretisk godt kigge i begge kategorier. Eller stiller jeg for store krav nu?
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Langt hovedparten af dem der har et stereo setup gør opmærksom på det i titlen !! men Jonas´s ide om at man kunne sætte et kryds efter om det var stereo eller snurrerundt var da ik nogen dårlig ide, og betydeligt lettere for admin..

og helt enig med kim F. at kritisere folks anlæg som naim gjorde under dolose 1`s tråd er under al kritik !!!!!!!!!!  

men personligt kan jeg nu ik se det store problem i at, de er samlet, vil gerne se hvad folk har om det så er stereo eller snurrerundt, og der kommer vel heller ik mere end en side med rent stereo opsætninger

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes